2014. március 9., vasárnap

Minták

http://szemleletfejlesztes.hu/mt-szuletes

...basszus. Ez a szőke nő-barna nő viselkedésminták alapja is... a minták.

De nincs olyan ebben a kérdésben, hogy "jó, követendő minta". (Nekem a szőkenői pl. sose tetszett. A barna? Szakadj meg egyedül? - hát kösz. Szakadok.)
Pont, mert az eltelt évezredek alatt oly ritka volt az ilyesmi. Ráadásul, itt van egy rakás elvárás is, ami megnehezíti a sorsunkat. Elvárások a másikkal szemben, várt reakciók, stb.
Például, én (szerintem) nagyon jó társ voltam 16 évig. (Sőt, azt hiszem, nemcsak szerintem.)
De ez meglehetősen egyoldalú volt.
Mit ér ilyen esetekben a minta, ha a túloldalról nincs igény arra, hogy szebb, jobb, épülő legyen a kapcsolat? Hogy a kötődés elmélyüljön, a kölcsönös szeretet, bizalom, odaadás fokozódjon?

Semmit.

Pont azért, mert minták nemcsak bennünk vannak, hanem a többi emberben is.
A férfiak mintái egyenesen a középkorból valók.

Innen szép veszíteni.

Én például már fel is adtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.