2014. március 18., kedd

Íriszdiagnosztika





Ebben a két napban nem buzogtam túl a munka frontján, nem lehet rám fogni, igazán nem. Tegnap a kreatív bolt, ma az íriszdiagnosztika...

Érdekes volt, ...mit ne mondjak... nagyon...
Túl azon, hogy olyasmikre is felhívta a figyelmemet, amik még nem következtek be, de ezek szerint jó esélyeim vannak rá, :(
rengeteg olyan dolog is belekerült a leletbe, amiket én régi, vagy lényegtelen dolognak gondoltam.
És olyasmi is, amin meglepődtem: azta... ez is látszik belőle?

Mindenesetre arra jó volt, hogy a problémákat súlyozni tudjam. Asszem.

Nem egyszerű egy ilyen romos, lelakott testben élni, még akkor se, ha jól áll neki a festék.

Ja, egy lényeges dolog: határtalan kékségem a szememen is kijött. Idézet a leletből:

p1=Blue Sclera – kék ínhártya
d1=(Osteogenesis Imperfecta) A kék sclera a ritka alkati adottságok mellett a csontok-, illetve a kötőszövetek fejlődési zavarával járó örökletes betegségben is jelentkezhet. Ezeknek a kéken áttűnő sclerán kívül más tünetei is vannak.|Indokolt lehet a mozgásszervek, a csontrendszer vizsgálata. 

Ez a nyolcadik utalás volt ebben a leletben a csontrendszeremre. Nem kérdés, mivel kell kiemelten foglalkozni, ha még 10 év múlva is én akarom megkötni a cipőfűzőmet.

...a múltkor olvastam a szívcsakra és a gerinc (testtartás) összefüggéseiről is. Meglehetősen érdekes volt. Filozofálásomban addig jutottam, hogy ha valaki hajlott tartású lesz (csigolyák kopása, lásd öregedés) egyre kevésbé képes szeretetet sugározni. A hajlott tartással tulajdonképp a szívcsakrát védjük, nem engedjük sugározni. Mert már túl sok bántalom érte.
Itt köszön vissza a szeresd, és becsüld (tartás) magad azért, hogy másokat is tudj szeretni ezoterikus gondolata az orvostudománnyal.
De ez kvantuméknál nem újdonság. Csak nekem.
Nekem, akinek két hete lassan, hogy már megint rettenetesen fáj az egész háta, főleg a törésnyomoknál.
Ilyen rossz utoljára akkor volt, amikor kifutópálya volt a hátam.

Valahogy fel kell építsem újra az önbecsülésemet. Mert addig nem fog menni a szeretés projekt se.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.