2011. november 3., csütörtök

BÁNAT

...ezt is kedvenc fácánomtól loptam. Akkor épp nagyon aktuális volt...

Mire való a bánat?
Hát semmire, csak egyvalamire : a memória negatív tesztelésére, vagyis a felejtés gyakorlására.

Ha ez mégsem sikerül drasztikusabb eszközökhöz kell folyamodni.

Ennek okán ma, bánatomat italba akartam fojtani..de tudott úszni a bestia.
Kénytelen voltam tudatosítani vele hogy az utolsó levegőjét kapja tőlem lemerülés előtt és nincs kopoltyúja.
Erre közölte velem hogy az oxigéndiffúzióból nagydoktorija van.
Mondtam neki hogy biztos szópókeren nyerte a némák országos vetélkedőjén.
És inkább habostorta-habba fojtottam..
..csipegetés közben..

2011.10.11. 22:01

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.