2011. október 14., péntek

Persze, a társkeresés számomra mindig is nehezített terep volt...



Asztrológia

Meggyőződésem, hogy az asztrológia nem képes pontosan előrevetíteni azt, hogy mi fog történni az elkövetkező napon, hónapokban, vagy években. Legfeljebb egyes események bekövetkezési valószínűségeit tudja jelezni. Ugyanakkor önismereti kirándulásnak tökéletes, amennyiben bemutatja egy ember jellemének lehetőségeit és buktatóit.
...
Valaha régen, még javában támasztottam a Nagy Falat, sokat hallgattuk a már megszűnt Sláger Rádiót.
Akkoriban építkeztünk. Az építkezés úgy zajlott, hogy én elmentem délelőtt dolgozni. Nagy Fal otthon kipihente addig a fáradalmakat, amíg én a munkahelyen tettem ugyanezt..:)).
Mikor délután hazaértem, gyorsan összeütöttem egy kis kaját, ettünk és nekiálltunk építkezni. (Az SK munka mindig olcsóbb.)
Én kevertem a maltert, Nagy Fal rakta amit raknia kellett. Így tevékenykedtünk úgy éjfélig. Közben szólt a rádió. Aztán meg elmentünk csicsikálni a Csillag Szállóba...
Ma sem tudom megmondani, honnan volt nekem ehhez erőm.
De a rádió sokat segített, ebben biztos vagyok. Volt a dolognak valami hangulata, avagy falazás az éjszakában, meg a viharlámpa.
Azon a nyáron volt a Mars a Föld közelében, módunk volt jól megfigyelni. Tudjátok, ez kedvez a harcoknak... (Akkoriban azt hittem, hogy ez a harc lesz a végső. De tévedtem.)
Tehát Sláger Rádió. Esténként asztrológusuk (név a „szakmában”, talán emlékeztek rá) időnként elemzett egy-egy horoszkópot, nyilván Placidussal, vagy hasonlóval készíthette. Nagyon értette a dolgát.
Egyszer, mivel én mindig is szerettem ezekkel a dolgokkal „kacérkodni”, beküldtem neki a születési paramétereimet.
És válaszolt.
Utána csak ültem és néztem magam elé. Amit hallottam, telibe talált.
Nem untatnálak Benneteket a részletekkel. A lényeg az volt, hogy meghatározó a személyiségemben a párkapcsolat iránti vágy, mert csak úgy élhetném át a lélek teljességét. De ebben akadályoztatva leszek egész életemben. Ez abban nyilvánul meg, hogy köztem, és mindenkori társam között mindig lesz valamiféle „távolság”. A távolság sokféleképpen értendő. Lehet lelki, földrajzi, fizikai, szellemi távolság. Kifejeződhet térben, időben. 
Aznap este sorsomba merültem. Végiggondoltam, merre, milyen irányokba fordult eddig életem kis csónakja. Hol, miben nyilvánult meg a „távolság” élmény. És nem találtam egyetlen olyan pontot sem, ahol ne köszönt volna ez vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.