2016. február 28., vasárnap

Simply a love song

Chilly: Simply a love song

...bocs, hogy  rosszul mertem lenni, kimerült, fáradt és a családommal is akartam lenni egy kicsit.

Különben ők se nagyon értették, hogy mi van. Hogy merek fáradt és gyenge lenni. Hol a fény a

világítótoronyból.

Ha az embernek ilyenek a szerettei, nincs szüksége ellenségekre.

Azért én nem haragszom. Megszoktam, hogy mind ilyenek vagytok velem.

De az, hogy egyetlen szó válaszra se méltass, az azért kicsit erős volt mára. Főleg a délutáni

kirohanásod után.

Muszáj neked ilyen ellenségesnek lenned a családommal, meg az életem dolgaival kapcsolatban?

Próbálj már néha, a változatosság kedvéért, Te is megértőbb, elfogadóbb lenni. Akkor is, ha nehéz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.