2016. február 6., szombat

PG

Ma egész nap Politikai Gazdaságtan volt a téma a pólósoknál, merthogy néhány hete kizárták, mert mindenkibe belekötött, de mégis tipródtak azon, hogy visszavegyék-e. A poszt több száz kommentet kapott, ő az az ember, aki végletesen fel tudja korbácsolni a kedélyeket (nem csak az enyémet). Nekem már régóta meggyőződésem, hogy orvosi segítségre lenne szüksége, egy falka virtuális ismerős sem képes megbirkózni azzal a jelenséggel, amit én Politikai Gazdaságtannak neveztem el saját használatra. Mi eleve a - többé-kevésbé - normális emberi viselkedésből indulunk ki. Neki pedig ahhoz semmi köze sincs.

Amúgy lesz farsangi buli is (farsang után) de Politikai Gazdaságtan hál'istennek azon se lesz jelen. A többiek? Régen találkoztunk, a január elvitte a bulizós kedvét a társaságnak, azt hiszem, nemcsak én küzdöttem anyagi gondokkal.

Mostanában viszont nagyon jó idő van, mintha március közepe lenne, és ez mindenkinek meghozta a hangulatát, azt hiszem. Nem is baj.

PG-nek meg tényleg ideg- és elmeorvos kellene, nem mi.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.