2016. február 22., hétfő

Teremtés

Gyönyörűen ragyogott a magasban a Hold ezüst korongja, és én nátháim és fáradtságom függönyén keresztül is fellelkesülve bámultam az autóból.
- Igen, ma van az idei első tízmilliószoros nap, azért ilyen nagy és fényes. Amit ma elültettem, az megvalósul - jutottak eszembe a reggel olvasottak.
Hetek óta először megkönnyebbülést éreztem. Épp előzőleg állapítottam meg, hogy igen, én egy szuper csaj vagyok, mert kevés ember tudta volna a mai munkanapot betegsége ellenére ilyen flottul levezényelni mindkét helyen.
Hosszú hetek tipródásai után ma éreztem talán először, hogy jó úton járok.

Béke van bennem, a jól végzett munka békéje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.