2014. július 15., kedd

Napi adok-kapok


...aki ezt meglátja, és nem ismeri a történetet a maga teljes valójában, az simán elhiheti, hogy:
1./ én sárkány vagyok
2./ kitart mellettem,
3./ tehát igazi férfi...

De hát ez egyik se igaz...

Kezdjük ott, hogy sárkánynak én legfeljebb Süsünek lennék jó. A vadkörtét én is szeretem... legyen. Több hasonlatosságot nem bírok felfedezni magamban a sárkányokkal, a kénköves villámok eregetése mennydörgő robaj kíséretében nem az én műfajom.

...Igazából inkább angyal vagyok, szárnyak nélkül... hiába. Ennek ellenére, hiába nézte a sorozatot, nem volt velem jóban-rosszban... akkor milyen kitartásról beszélünk?

A hármas ponthoz a fentiek függvényében nincs hozzáfűzni valóm.

Hiába, lehet, hogy a nők sminkelnek, de a férfiak hazudnak.

Most én is égessem be? Írjam le a keresetlen véleményemet erről a kedves megosztásról az ismerősei felvilágosítására? És még van, aki helyesel neki. Ész megáll. Sunyipók.

Hoppácska, tudok jobbat.


Ó, ez pont jó lesz. Aranyos ez a kislány... a szöveg pedig tökéletes. De azért csak cizelláljunk rajta egy kicsit.

"Ha rágós, akkor nem muszáj, ugye? Beletörne a fogam!"  :)


...na ennyi elég is volt ma estére Virtuáliából... álnok palik gyűjteménye, nagyon unlak, azt hiszem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.