2012. május 18., péntek

A víz színei

Ma kicsit lusta vagyok, ami a tegnapiak után nem csoda... :)

Nagyon jó volt. És még csak össze sem csuklottam nyílt színen. :))
A három óra alvás ellenére ma ébredés után szinte könnyűnek éreztem magam, és ez az érzés délig elkísért. A Ladánybene zenéjéről nem is beszélve.

Ladánybene 27: Fürdik a lelkem

Ráadásul a Facebook miatti helyi jellegű népünnepély sem tette lehetővé, hogy karba tett kézzel üldögéljek napközben. De nem bántam, bár nem értettem a lelkesedés mértékét.
A mai állapotomban azonban ez teljesen helyén való volt. Amúgy is:

Ladánybene 27: Kell egy ház   :)))  /\   :))

És főleg:

Zorán & Presser: Valaki mondja meg  :))

Tehát ma nem telik tőlem többre, csak néhány képre. A képek egy része tavaly, más része idén készült. Van, ami a Margitszigeten, mások a Feneketlen-tónál, megint mások Tóvárosnál, vagy Újbudán.
Egyetlen dolog köti össze őket: a víz...










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.