2015. április 20., hétfő

Már megint...

...nem értem én ezt. Kitaláltam a tuti nyári programot: menjünk Horvátországba, kerül, amibe kerül, egyszer élünk, utolsó családi nyaralás a két "picikémmel", lefoglaltam a szállást, az időpont megválasztásánál figyelembe vettem az érettségit, Nagy Fal június 20-a körül várható érkezését, rászámoltam két hetet, remélve, hogy addigra eltávozik, nekünk meg amúgy is regenerálódásra lenne szükségünk... a gyerekek örültek, én izgultam, hogy hogyan csinálok bús düledékemből addigra olyan autót, ami bírja a szerpentinekkel súlyosbított 800 kilométert oda-vissza, (nem, már nem csak az ABS lámpa ég, már a fékvisszajelző is, el kell vinnem szervizbe, mert egyszer tényleg úgy járok, hogy rálépek a fékre, az autó meg megy tovább...), szóval tervezgettem, szervezgettem - és ma jött a villám a derült égből.
Mert az a kib@szott villám, annak mindig jönnie kell.
Nagy Fal bejelentette, hogy ő nem csak két, hanem három hétre jön, és a végén el szeretné vinni az én drága kislányomat egészen augusztusig.
Csak tudnám, minek.
Hiszen épp nemrég vágta fel a nevelt lánya az ereit az angol iskolában. Én meg csendben örültem, hogy hál'Istennek, ehhez képest nekünk tökjó az életünk, még akkor is, ha szűkösen vagyunk. Itt békesség van és még szeretet is (bár ebből lehetne még több is).
Egy éve, hogy sikerült a lányomat leszoktatnom (Andris segítségével) arról, hogy dohányozzon és piáljon. Ha kimegy hozzájuk majd' két hónapra, ennek a munkámnak is annyi, kezdhetem elölről.
Mert ezek dolgoznak, aztán beisznak, és sz@rnak rá, hogy mit csinálnak a gyerekek. Ez volt Karácsonykor is. Úgy jöttek haza, szinte menekülve. És András elmondta, hogy az én édes kislányom, bizony, ivott és dohányzott akkor is odakint. Ezért engedjem el a lányomat két hónapra??? Mikor járhatnánk hétvégente a Velencei tóra, élhetnénk békében? Miért kell ezt csinálnia?
Arról nem is beszélve, hogy előbb nem tudunk Horvátországba menni a fentiek miatt, később meg nem lenne itthon az Andi az apja elképzelései szerint.

Isten csapása rajtam (és a gyerekein) ez a f@szfej. Esküszöm.

Hogy miért nem tud már végre örökre ott maradni a választott új hazájában és elfelejteni minket.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.