2013. november 3., vasárnap

Vissza a valóságba



Tegnap olvastam valamit a "médiaböjt"-ről.
Magam részéről úgy döntöttem, hogy "médiadiétába" kezdek, lekorlátozom internetes tevékenységeimet napi 1-1,5 órára. Semmiképp se többre.

Ideje, hogy visszatérjek a saját valóságomba, bármilyen fájdalmas is az (Tao 1. szabály: a valóság megismerése).

Tehát, a valóság a következő:

1./ Nekem az elmúlt két évben nem volt társam. A társ az az ember, aki mellettünk lépdel az élet útján. Ilyenem nekem nem volt. Most sincs, FB státuszól függetlenül.

2./ Egy ember valahol a távolban - sose lehet a társam, akkor se, ha szeret sokat chatelni, az attól még nem társ. Legfeljebb figyelemelterelés a valódi gondokról.

3./ Ami van: egy rozzant ház, két eltartandó nagyszájú kamasz, egy üres pénztárca, hulló levelek, csökkenő átlaghőmérséklet. Nekem ezekkel kell foglalkoznom. Minden más csak mellékvágány.

No ehhez kell az erő.

És nincs hozzá háttérzene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.