2012. június 23., szombat

A leghosszabb nap - Nyár megálló

(Az élet ugyan drága, de az árban benne foglaltatik az évenkénti Nap körüli utazás is! És megérkeztünk a legtávolabbi megállóhoz! :)) )


Lambada - Kaoma


A gyíkocskát délben fényképeztem a teraszon. Azt hiszem, a fűnyírással megzavartam szegény nyugalmát. Mindenesetre hagyta magát tisztes távolból (1-1,5 méter) fényképezni, bár végig szemmel tartott...


Sunshine Reagge - Laid Back

A mai volt az év leghosszabb napja. Legalábbis a legkésőbb jött el az enyhet adó este. ...Munkásan ünnepeltem ezt az alkalmat: irtottam a gazt, felszedtem a borsót, nagymosást tartottam... és megint éreztem, hogy mennyire jó itthon. Főleg ilyenkor, nyáridőn. A hátam jól lesült, de nem bánom. Tele vagyok életerővel és vidámsággal, a fájó izmok, a sajgó gerincem és az engem körülvevő sok furcsa ember (szeretteim...) ellenére is.

Sun of Jamaica - Goombay Dance Band


A rózsaszín már elnyílt. A piros kitartó. Igaz, később kezdte. Csodálatos illata van.


Ez az árva tő margaréta pedig a kerítésből nőtt ki. Megörültem neki. Jövőre teszek róla, hogy több legyen belőle.

Tehát a mai este hangulatához csupa klasszikus disco, latin feeling. Mert élni jó! :)

Blue Night of Hawaii - Goombay Dance Band

Búcsúzóul almák és körte (Csodálatos Vilmos körte és a kisebbik Starking fa... szépen növögetnek:) )





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.