2014. február 23., vasárnap

Kreatív

...mostanában kirándulásokat teszek a gyöngyfűzés birodalmába. Messze vagyok még a profitól, de szeretem csinálni. Mondjuk, jobb szemek kellenének hozzá... de sebaj. Amióta felfedeztem a 200 forintos zacskós kifúrt féldrágaköveket, ihletet kaptam.








Banduci megjegyezte: Anyuci, Te régen is szeretted a drágaköveket. Hol vannak a topázok?
Tényleg. Hiszen nekem van egy egész gyűjteményem: rubinok, topázok, smaragd, napkő...
Csak azok nem kétszáz forintos játékszerek.
Mostanában nagyon nem aktuálisak. Egészen megfeledkeztem róluk.
Pedig gyönyörűek.
...elvagyok én ezekkel a 200 forintos játékokkal is.. Fő, hogy van mivel játszani.

A képen akril- és kásagyöngyöket, füstkvarcot, rózsakvarcot és hegyi kristályt láthattok. A középen látható rózsakvarc szett miatt (amit magamnak szántam) lesz vitánk Andival. Már rácsapott... :-)



Ráadás: egy korábbi horgolmány, Andi pénztárcája.


...amíg az ember képes alkotni a saját gyönyörűségére, addig nagy baj nincs...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.