2014. február 24., hétfő

KedvencEmről újra...




Miután az influenza kiütéssel győzött, és harmadik napja nem vagyok olyan állapotban, hogy elhagyjam a házat, akár csak az udvarig, ezért jobb híján nekiálltam a kedvencEmtől kapott iratcsomónak.
Azzal kezdtem, hogy elolvastam a szerződésnek nevezett fércművet, melyre jogokat alapítottak velem szemben; amelyre hivatkozással megüldöztek vagy másfél éven át...
Hát nagyon gagyi.
Szó nincs devizáról, a főkövetelés forintban van megadva. A kamatok és törlesztőrészletek vonatkozásában van valami CHF, de a THM 8% körül van rögzítve, és forintábilis ütemezés van mellékelve (melyhez nem tartották magukat a terhelési értesítőkön). Az egész egy nagy katyvasz, még az én nem ügyvédi szememmel is. Ráadásul a kereskedő, aki szerződött velem - ő sincs azon a listán, akiknek volt ehhez engedélyük.
Ezeken felbuzdulva, tegnap bedögönyöztem a papíralapú elszámolásukat (vagy minek nevezzem, eléggé gagyi az is) egy excelbe, ma pedig az egészet átszámoltam jegybanki alapkamaton. Az jött ki, hogy 550 ezer + VH díjak járnak vissza nekem. (Az is volt vagy 200 ezer). A 3 milliós eredeti összeghez képest. Alig vagyok átverve... Semmiség... (És ez a kisebbik tétel. Csoda, hogy padlót fogtam?)

Jó lesz az a lóvé majd két év múlva is, addig kicsit még hadd kamatozzon. Ez se rosszabb, mint egy bankbetét. Legalább addig is tranzakciós illeték mentes, amíg a bankban tartom :-D
Nincs mitől tartanom. Igazán nincs.

Ügyvéd Úr, Önön a világ szeme! Mindent bele! Hajráf! :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.