2014. január 5., vasárnap

Fáradt bejegyzés

...most estére valahogy olyan furcsa lelkiállapotba kerültem. Olyan távoli minden... Napok óta most van először, hogy viszonylag nyugodtan le tudok ülni a gép elé. Az előbb játszottam FB-n, színre színt. Most is, mint ahogy máskor szoktam, előkotortam néhány tavalyi képemet. A piros a játék színe erre a hétre. Ez a kedvenc FB játékom, az egyik fotós csoportban játsszuk. Hét elején mindenki feltölti a maga képeit az adott színhez, és hét végére a legtöbb szavazatot kapó kép lesz a következő héten a csoport borítóképe, illetve az azt készítő játékos választhat színt a következő hétre. Jellemzően a középmezőnyben vagyok a képeimel, nem is ez a lényeg, hanem a csodálatos albumok, amiket ha megnéz valaki, csak úgy ragyognak az adott színtől, mindenféle felfogásban... csodálatos közös munka ez, és remek ötlet.
Kár, hogy zárt csoport. Vagy nem. Nem tudom. Mindenesetre remekművek ezek az albumok.
Most ezekkel járultam hozzájuk:




Ha lenne pénzem a kedvenc hobbimra, (gép, program) ezeket a képeket érdemes lenne fekete-fehérré tenni úgy, hogy csak a piros maradna színesen. Láttam pár ilyen képet az albumban, nagyon tetszettek.

...talán majd egyszer megérem, hogy legyen megfelelő felszerelésem. Bár azt hiszem, akkor nagyon hosszú életű leszek... :-) (?)

A ház? Alapszinten, részlegesen helyreállítva. András szobája használhatatlan, nyomáskapcsoló nem működik, fürdő felújításra szorul, cirkó javítandó.

Andi beteg. 

Én meg...

Ülök itt, mindentől távol, ...és olyan igazán fáradt vagyok.

Holnap hétfő.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.