2013. december 11., szerda

Wonderland



Fenyő Miki: Made in Hungária

...ahelyett, hogy elhúznék innen a f@szba.

...Még Selejt Nagy Falnak is jobb outside.

Milyen idejét múlt hülyeség az a hazaszeretet? Minek kellett ezt a baromságot belém nevelni?... 
És miért keresek én majdnem annyit, mint Nyugaton egy segédmunkás? Mindig haragudtam Anyámra emiatt a főkönyvelőhülyeség miatt.
Miért nem lettem varrónő?
Akkor már angolul kérném a meatot a hentesnél.
Régóta.

(Elmondhatom, hogy én vagyok Alice Csodaországban. Ez itt Wonderland. Vikóca Wonderlandja. Szivattyústól, csőgörényestől, 47 ezerszer.)

...na MOST fogom betolni a harmadikat. 

Hungária: Hotel Menthol
...ó, a parfüm illata...





7 megjegyzés:

  1. Kedves Gabi.!
    Úgy döntöttem ,hogy elolvasok mindent amit írtál.Na ez nem a pálinka hatása amit ittam hanem ez a humor ami keményen megfogott.
    Bírom a Hungáriát ..sőt még nagyon sok zenét. Gyere ide !
    https://drive.google.com/?tab=wo&authuser=0#my-drive
    Most építgetem ezt a várat.
    Szerintem jó zenék.
    Na majd jelentkezem Ha nem írok ne válaszolj.
    Szeretettel.
    Mottóm... Lehet, hogy én vagyok a bolond a dombtetőn, de éppen onnan a legjobb a kilátás.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Itt a saját file-jaim köszönnek vissza rám, amiket feltettem a Google drive-ra... :-)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Gabi.
    Szeretném meghallgatni a zeneszámaidat. Tedd ezt lehetővé nekem.
    Szép napokat,
    Szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Antal! Elméletileg ha rákattintasz, meg kellene nyílnia annak a linknek, amelyre mutat (youtube). Nem tudom, miért nem sikerül ez Neked...

      Törlés
    2. Kedves Gabi.
      Itt köszöntök jókívánságot karácsonyra. Hát azért mert máshogy ,hogy kell fogalmam sincs.
      Sok bölcsesség és bátorság kell ahhoz, hogy tudjuk, melyik az az út, amelyen járni akarunk, és melyik az, amelyiket azért választjuk, hogy másoknak örömet szerezzünk.
      Sok jó írást még.
      Szeretettel Vilmos

      Törlés
    3. Kedves Vilmos! Így utólagosan én is Kellemes Ünnepeket kívánok, remélem, nem késtem el nagyon vele... Kívánom, hogy szépen teljen, ami még hátra van belőle!

      Törlés

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.