2013. december 10., kedd

Sz@rakodás



Eldugult...
Víz nélkül ez várható volt.
...sz@rban nyúlkálni szerencsét jelent, azt tartja a mondás.
Ha jobban meggondolom, tán még igaz is lehet.... legalábbis az utóbbi napok változatos történései alapján.
Vagy ez megint csak Micimackó felfogása bennem.
De már rutinos vagyok Micimackóból. Felső fokon űzöm.
Sőt, bűzöm.

Tehát, bár igaz, hogy két nappal ezelőtt a mélykút szivattyú kilehellte a lelkét (épp a szokásos pénzösszeget birtokoltam, tehát kevesebb, mint ezer forintom volt), s Banduci minden próbálkozása ellenére sem tudott bele újra életet lehellni, de nem, nem kaptam idegösszeroppanást, majd csak lesz valahogy, úgy még sose volt, hogy valahogy ne lett volna, tudta ezt az én nagymamám is, ez generációkat összekötő, igazi, magyaros Zen bölcsesség a jobbikból...

Lássuk, Boros Lajos után szabadon, a jó jeleket és a rosszakat. Víz hiányában... :-)

Elromlott a szivattyú, - ez nem jó jel.
De Banduci talált a neten jutányos áron hasonlót, - ez jó jel.
Nem hozzák ki, csak napok múlva, - ez nem jó jel.
Addigra tán lesz pénzünk is, - ez jó jel.
A gyerekeim nem jönnek haza éjszakára, mert Borzasztópusztán még tisztálkodni se lehet - ez nem jó jel
Nem jó, nem jó, nem jó jel.
Nyertem egy pizzát, - ez jó jel
De kihűlt, mire hozták, - ez nem jó jel.
Én sem mentem haza - ez jó jel
A fiam mégis otthon aludt - ez nem jó jel
Nem jó, nem jó, nem jó jel...
Kipihentem magam,  - ez jó jel
De Banduci elaludt (mint rendesen) - ez nem jó jel
Béremelést kaptam - ez jó jel
De hazaérve bűz várt - ez nem jó jel
Nem jó, nem jó, nem jó jel
Nem jó, nem jó, nem jó jel...


Boros Lajos / Hofi: Nem jó, nem jó, nem jó jel

No. Diplomázhatnék Zenből.
Vagy duguláselhárításból.
Bár ez utóbbihoz folyó víz igen hasznos lenne.

Francba, milyen igényes vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.