2013. március 2., szombat

Zűrös hétköznapok

(Barkavirágzás a szobában)

A sál tegnap kora este, határidőre, elkészült. Nagyon örültem, hogy sikerült teljesítenem a vállalásomat, a rengeteg munka és a rajtam uralkodó elemi fáradtság ellenére is.

(Pár szem pollen... :) )


Mondjuk, utólag nézve az kicsit vicces, hogy csütörtökön mint aki megzakkant, keresgéltem a telefonomat, végigjárva az esti útvonalat. Már azt hittem, ellopták, még Téged is az őrületbe kergettelek vele... le is tiltattam... és el sem veszett, egész idő alatt békésen szendergett.. :)


(Lányvirág)



Hogy mennyire le voltam merülve, arra nagyon jellemző, hogy pénteken nem is emlékeztem a csütörtöki nap egynémely történésére, és valójában semmi értelmeset nem csináltam egész nap.

(Zsendülés)

Asszem, nem is bírtam volna. Ez van.
Nagyon eseménydús hetet sikerült teljesítenem ismét: két bírósági tárgyalás (az egyik, mint kiderült, elmaradt a bírónő akadályoztatása miatt), kiegészítő melléklet és üzleti jelentés gyártás, közgyűlés, bérszámfejtés...


(Mohadzsungel)


Az elmaradt tárgyalás után gyalog mentem a Budaörsi Bíróságtól Kamaraerdőig, közel két óra volt az a séta is, de az állapotomra igen jellemző módon, csak Budaörs elhagyása táján jöttem rá, hogy nálam volt a fényképezőgép, és igazán csinálhattam volna képeket azokról a gyönyörűen felújított régi sváb házakról...

(Ebből lesznek azok a gyönyörű szilvavirágok... már nem sokára...)


Mindenesetre a patakparton már, mire odaértem, előkerült a fényképezőgép. ...most a hét fényképeiből hoztam tehát egy rövid válogatást - azzal a megjegyzéssel, hogy ez mind semmi ahhoz képest, amit a mai napon láthattunk. Köszönet érte Szomszédasszonynak! :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.