2011. december 12., hétfő

Névnapi köszöntő

Anyától kaptam a társkereső oldalon, nagyon köszönöm.:))
Ma újra jeles napra ébredtünk:)

Név jelentése:
Isten embere, Isten bajnoka

Név eredete:
Héber-latin eredetû, a Gabriél (Gábor) héber férfinév nõi párja

Név elemzése:
A Gabriella név olyan személyiség kialakulását támogatja, aki csöndes, rendszeretõ. Jól eligazodik a rendszerekben, szisztémákban. Találékony és a részletekre is kitérõ figyelemmel rendelkezik. Kedvel a szabadban dolgozni, ahol könnyebben megéli a békét és a harmóniát. Az elektromos készülékek, számítógépek, a matematika és az egyéb reál dolgok világa érdekli igazán. Jellemzõ rá, hogy türelmes, konzervatív, szeret biztosra menni. Ha valaminek nekifog, nem szereti, ha zavarják, amíg be nem fejezte tennivalóját.

Nos ilyen lenne az én kisebbik virtuális kislányom? Őszinte örömömre már megtalálta a párját és ezek a szép tulajdonságok biztosan ki is derültek róla.
Nekem az sem számítana ha egy kicsit esendőbb lenne , én akkor is tiszta szívemből szeretném.

Szívem teljes melegével köszöntelek Gabikám és természetesen Sünikét is a fórumról, aki mostanában ide vackolta át magát a naplóba.
...az igazi családomból senki se köszöntött fel. A legtöbb, amit kaptam, egy FB-bejegyzés volt a lányomtól.
...hát ezért van szükségem Rátok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.