2011. december 5., hétfő

Nempál


...sokszor fölöslegesen kapom fel a vizet, ha vélt, vagy valós sérelmek érnek. Innen ered a Hurrikán elnevezés, Vaskakasunk kútfejéből. Visszaolvastam kicsit a régi naplóbejegyzéseimet, és megtaláltam azokat, amikor Nempált (aki tényleg nem Pál:)) gyötörtem olyasmiért, amiről nem is tehetett: az oldal offline-nak hozta, és közben írogatott. A technika ördöge játszott velünk valószínűleg, szegény azt se tudta, mi bajom van... én meg ráküldtem a hurrikánt. Bocsika, Nempál! :)



Ma a legkedvesebb zenéimet szeretném feltenni Nektek. Ha valakinek van kedve, hallgassa meg. A címet kiírom, hogy eldönthessétek, érdekel-e.

A legrégebbi kedvenc:
Rolls Frakció - Adj helyet magad mellett
(Fejem a lábam közt,
ülök a nyakamon
Homokkal teli a szám
Szép vagyok - mosolygok rám)

Rolls Frakció: Adj helyet magad mellett
Itt szóba elegyedtünk Nempállal, mert nyafogott az oldal színvonalára. Már elkezdődött a szurkapiszka, pedig még napok választottak el minket attól az összeveszéstől, amit a bevezetőben említettem.

Pál, ennél a virtuális izénél olcsóbb dolog nincs... persze lehet, hogy nem eléggé kielégítő...:))
Zenélgettem, Nempálnak tetszett a válogatás. Túlságosan is. Így figyelmeztetnem kellett:

Kezemből virágot kezedbe képzelek
De ne hidd el mégse, bárhogy mondom Neked...:)

Republic: Neked könnyű lehet
Nem is ő lett volna, ha nem kérdez be ez után... hát megtette.
Palika, mi ez? Felhívás keringőre? ...most nem keringőzünk! Rock a műfaj! Ne legyél eltévedve!
...
Amúgy is: nagy esők jönnek, és én nemsokára elindulok..

Republic: 67-es út
Ez ismét nagyot lendített a barátságunkon :)) Pedig még élénken élt emlékeimben az a mail, amit kaptam tőle...
Palika, mi ezt már akkor megbeszéltük, amikor nem Pál voltál:))))


(Itt már tüzet fújt. Nem akart már mást, csak a saját zenéjét. Hogy ne az enyémeket kelljen hallgatnia. Csakazértse. De én még mindig hecceltem.)

Tegnap se Vangelis, se Jean Michel Jarre nem jött be Neked. Pedig az szinti. Szerintem.
Hogy is van ez??? Enigma, semmi más? Monogám vagy:))))))))))))
(Ez alig elérthető célzás volt a nejére és a nőire, akikkel dicsekedni szokott. Nekem úgy tűnt mindig, hogy egy egész háremet álmodott magának... :D ..és elszakadt a cérna nála. De én se maradtam adós...)
Rock you like a hurricane...:))))))))
http://www.youtube.com/watch?v=sxdmw4tJJ1Y&ob=av2e
(Ráküldtem a hurrikánt. Aztán megbántam, mert a hurrikánküldést mindig meg szoktam bánni. Én már csak ilyen vagyok.)

Engesztelésül... csak el ne hidd, bárhogy mondom Neked..:))
http://www.youtube.com/watch?v=-awCvY8Obkw

(Próbáltam még vígasztalgatni is a nyílt színi műfajmeghatározás miatt. A kakasok hiú népség, ez köztudomású...)
Örülök, hogy tetszenek a zenéim. Ezek állnak hozzám a legközelebb. A többi műfaj olyan, mint az évgyűrűk. Időnként rakódik egy-egy újabb réteg... más zenék, más emberek, más gondolatok. Ez nem baj. De néha emlékezni kell a kezdetekre.
...
Pál, Te rendes fiú vagy. Ne szívd már mellre. Tudod, kövér, ronda, eladósodott, hajléktalan, zsíros-koszos pénzéhes nő vagyok... csak a baj van velem... még szexelni se tudok, na...:(((
...
Azért a találkozókról ne tiltsatok ki... legfeljebb megmosdok előtte, vagy bekenem magam dezodorral, hogy ne legyek annyira büdös:)))
(Azért megkaptam amit megérdemeltem. Mindenféle gyökér lettem hirtelem :D )
Gyökér nő pedig nincsen:)))

Ááááá.... itt kezdődik a Te tévedésed. Csak bájos, kedves és SZÉP Hölgyek vannak a világon...:))) Ha másképp látod, cserélj szemüveget! Rózsaszínben sokkal jobb:))
(Ja és alapeset, hogy istenítenek Téged!:))
(Itt nyöszörögni kezdett valamit arról, hogy az ilyen nőt, mint én, nem tudja tisztelni... :D )

Kedves Pál!
Arra, hogy valakit tiszteljen az ember kitüntetetten, arra okot kell adni. Én nem adtam . Így nem is gondoltam, hogy engem ilyen magas pozícióba helyeznél.
...egy másik dolog a tiszteletlenség... az az udvariasság hiánya... pedig nem akartalak bántani... tudod, kedvencem vagy.:) Egy a nyolcból:) Zártkörű klub!!!
Maradjunk annyiban, hogy örülök, hogy tetszettek a zenéim.:))

(A dolgok rendjében pár nap szünet, ph-érték, erőgyűjtés vagy mi következett, de Pálunk nem az a fajta ember, aki ilyen könnyen feladja a harcot... Pár nap múlva egy este verselhetnékem támadt.)

Emlék... őrzöm..

Babits Mihály - Lelkem kiszikkadt mezején

Lelkem kiszikkadt mezején
pár szál virágot keresek
annak ki lelkem lelke és
minden virágnál kedvesebb,

kit boldog lennék boldogan
tudni, álomnál édesebb
életben, s mégis én teszem
hogy az élete csupa seb.

Fojtó szélverte zord mezőn
böngészve, sírva keresek...
Szegény, szegény virágaim,
be fonnyadók, be kevesek,

bús menekültek, mint magam,
s halálra szántak, s kékesek,
s utolsó pár szál ez talán
amit most lábadhoz teszek.

Tűnődöm olykor, édesem,
jobb lesz-e ha már nem leszek?
Lesz-e nyaradnak ősze még
vidámabb, és virága szebb?
Ez az egyetlen szerelmes vers, amit kaptam valaha valakitől.
Az exférjemtől. 16 éves voltam.
És ez se happy... meg a házasságom se volt az. (Rövid ám boldogtalan történet, mint a vers.) :(
(Itt kedvenc Pálom elkezdett verset elemezni a maga bizarr módján. Elég hajmeresztő volt, mondhatni haláli,- szerinte a vers arról szól, hogy a szerelmesek meghalnak - de a vers valódi tartalmára történő utalás véletlenül se rontotta a szín vonalát :) ) 
Szerintem meg arról szól, hogy az ipse tudja magáról, hogy egy balfácán, és esélye sincs arra, hogy a csajt boldoggá tegye, hiába lájkolják egymást. Ezért inkább balra el, de ki tudja, hogy mi lesz azután?
VÁLASZ:
Egyedülálló anya, kis fiúgyermekkel.:))
...
Verselemzésből hányas voltál?????
...
Világgá rohant. Kikészült. Szegény.
Szerintetek megbuktatták magyarból? Csak nem...

Jajtepál. Hát menekülőre fogtad? ...:D...:)
..tényleg világgá ment... 
Ki bántott Téged, kedves Pál?
Hát persze, hogy én bántottam...:) 
Csak volt biztosításod viharkárok ellen??:)))
Allergiás lett rám. De miért????
(Mintha nem tudnám az allergiás reakciók kiváltó okát. :) Én galád:) )
Privát bűnbánat megtartva...
(Igen ám, de közben elkövettem azt a hibát, hogy megnéztem a kedvenceimet, és köztük Pált, aki épp úgy látszott, mintha nem lenne online. Közben pedig ott rontotta a levegőt az oldalon...:) ..persze sokan nem értették, mi bajom van, így magyarázkodni kényszerültem. ...a válasz a privát bűnbánatra egyébként ritka bunkó stílusban íródott, tehát már ez is megalapozta a jó kedvemet az estéhez.)


Pál, Te most nem is vagy itt! Vagy mi vaaan????
...

 SZILÁGYI DOMOKOS: ŐSZIRÓZSÁK

Tegnap még szégyenlős növendéklányként
szemérmesen mosolyogtak az alig-hamvas
szilvák, barackok, riadt-kicsi almák,
hajladozó búzatáblák alig sejtették
szőkeségük élet-adó hatalmát,
a napok tüzes-arany csöndjébe
bele-belecsattant egy zápor,
a mezőn lesunyt füllel ázott a jószág,
és látod, kedves:
ma, a kert egyik zugában,
orgonabokrok szoknyája alatt
fölfedeztem néhány lapuló őszirózsát.
Remegtek, mikor tetten értem őket,
hogy szirmaikon cipelik már az őszt,
hisz jóformán még nyár se volt - hát mit akarnak,
de csak hallgattak makacsul,
és benne volt e hallgatásban,
hogy maholnap a faleveleken
dérré kegyetlenedik a harmat,
hogy a sarkon hancúrozó kölykök kezében
labda helyett ott-szomorkodik a szamárfüles irka,
az utcák megtelnek lebarnult emberekkel,
s a siető, álmos arcokat
piros-vidámra csipkedi a reggel;
a sétatéren fiók-festő-gigászok
lesik el a fáktól a pazar színkeverést,
s szerelmes kamaszok verses vallomásra ihletődnek;
lomhán csurognak a méz sugarak
s érett-gyümölcs-illata lesz az anyaföldnek,
és szemed parazsában
föllobban újra a szerelem, a gyöngédség, a jóság.
Szerettem volna neked adni a virágokat.
De aztán csak ez a vers maradt.
Mert mire hozzád érnek:
elhervadnak a remegő őszirózsák.


(A verset nem Pálnak tettem fel, bár akkor kezdte azt a butaságot, hogy én biztos fiú vagyok, mert túl férfias a lelkületem. Kicsit azért motivált a vers betételénél, hogy valami nőieset hozzak, de a fő ok a napi téma volt, a költészet.)

Tégla.
(Itt valamelyik naplótársnő elkezdte elemezni, hogy Nempál olyan, mint egy gyerek.)
Az is, egy apró viccen besértődik és bömbölve elvonul! Most meg el akarja venni a játékomat. Még azt se hagyja, hogy lássam, mikor online.
Pál hacker. Vagy terrorista.:)


(Itt már megint mondott valami szurkálósat, Nempál nagyon goromba tud lenni ...bár így összegyűjtve a történést, ezen nincs mit csodálkozni :D)
Meghúznám a hajadat ha lehetne, esküszöm.

Jányomasszony.
Oroszlán Szonja és Bebe: Micsoda nő ez a férfi

Pál azt hiszi hogy fiú vagyok, mert nem ment el a szemészetre. Én meg azt hiszem, hogy vagy az RV működési hibája, hogy nem látom online, vagy moderátor az ember.
Meglásd, Pál, véged lesz, mint a botnak:))
(Közben felhívott Taxisfickó, aki abban az időben éjfélig dumált nekem minden nap a viselt dolgairól és én csak annyira jutottam szóhoz, hogy belenyöszörögjek a telefonba egy-egy "Ahá"-t vagy "Igen"-t (roppant unalmas volt, mondhatom). Akkor viszont megörültem neki, megkérdeztem, hogy miért van reggel óta bejelentkezve az oldalra. Miután közölte, hogy most ült gép elé, már éreztem, hogy szegény Pálunkkal túllőttem a célon, azért az elektronika nem mindig teljesen megbízható. Gyorsan elköszöntem unalmas hódolómtól és visszasettenkedtem az oldalra. Mélységesen szántam-bántam bűneimet.)
Aranyos Jó Pál!!
(Itt nyilvánosságra hoztam tapasztalataimat, elnézést kértem, és megígértem, hogy soha-soha többé nem leszek hurrikán Pálnak. ...erre megkérdezték, hogy akkor mi leszek, ha nem hurrikán? :)  )

Lanyha szellőcske. Akkor is ha két napig gorombáskodik velem. Igazságtalanul megvádoltam. Szóval büntess meg, Pál.

Gyötörj még. Hadd szenvedjek.:)
(Nempált nem kell félteni. Az ilyen helyzetek a kedvére valók. Egyből meg is kérdezte, szadizhat-e tovább. Mert azt úgyis nagyon szeret.)
Igenis. Szadista legyél. Ne kímélj...:)

(Itt eszmefuttatásba kezdett valami mérges pulykáról... még igazat is kellett adnom neki... de azért mégse hagyhattam.)

gyöngytyúk, nem pulyka...
(Persze itt megint közbeszóltak a Nempál által fusztrált hölgyek és igyekeztek engem megvédeni. Nagyon rendes volt tőlük, bár igazából egyáltalán nem érdemeltem meg :D )

hát nem beszélhetek...:)
Hát ez az... de két napig jó kislány leszek, megígértem neki! Ő pedig gonoszkodhat!
(Hogyne fordult volna be a tudattól, hogy már megint ellene van mindenki. Pedig most ő volt az áldozat. És mégis ő a rossz a többiek szemében. Közölte, hogy ne merjek hozzá beszélni... :) )


Nem beszélhetek hozzá többet. Pedig csak azt mondanám: Igenis, Pál. Ahogy akarod, Pál. :)
Akkor zenélek! :)
Zséda: Szeress most! :))
(Szegény Nempál.... még szerencse, hogy azóta megbékélt...:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.