2011. december 12., hétfő

Hervay Gizella :Csend

Színeimet pazaroltam,
s most hűséggel visszatérek
a színtelen szavakhoz
s a szerelemhez.
Az igazi szerelem színtelen,
hallgatag, mint a hétköznapok.
Csak az énekel, aki vár valakit.
Az egymásra kulcsolt kezek hallgatagok.

Köszönjük, Anya!

...furcsa természetem van. Én is észrevettem, hogy nehezebben megy a blogszerkesztés, mióta vagy Nekem. Nem találom azokat a valódi mélységeket és magasságokat, amiket előtte. És minden boldogság ellenére, hiányzik az írói vénám.
De remélem, hogy meg fogom találni az utat, hogy el is tudjam mondani azokat a dolgokat, amelyek megérintenek, és mégse legyen az az érzésed, hogy nem törődök eleget Veled.

Hiszen Tőled szép a Világ.

UB40 CAN'T HELP FALLING IN LOVE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.