2011. december 12., hétfő

Télapó 18+ :)



(Elküldtem Neked is, ahogy megkaptam Anyától a verset. Mostanában az estéink skype-on lógással telnek, ha nem vagyunk együtt. És a két megszállott közben társkeresőzik is. És a háttérben egyeztet :D)

Ezt kaptuk Anyától! :)
Köszönjük! :)
megírtam! Rv. Kicsit. :)
OK!
Csinike van? ? ?Van!
Jajj. Mit tegyünk vele:) Adjunk neki mérgezett almát? :DRendben! Én küldtem nekik miku fiúkat! :)
Jó. Én is keresek valami télapókákat neki. :)
OK!
Te keress lány télapókat, van valahol olyan!
Nem fordítva kellene?Már elküldtem, de leveszem!
Ne. Akkor mindegy.
OK
De hol vannak a télapófiúk?A beköszönőmnél!
 ...sokat írtak azóta, de megvan :)
Megszólítottam a sárkányt... :(

Csak ingereld! :)
Kukkoló Miki. :)
 :)
Csinike lelépett!
Hihi. Sokk volt neki az alma. :)
Valószinűleg! :)
Anya szerint virgács popóra, az a pajzán. Van ilyen képed? :)
Keresek!
:)
Nem találok!
:( ..hát ez van. De figyeled a többieket? :)   (Ekkorra a Télapóra és az alulöltözött képekre való tekintettel már mindenkiből kibújt a kisördög. A napló tele lett félmeztelen Télapókkal és Télanyókkal, már mindenki nevetett a saját nyomorán, ami ide szögezi a képernyőhöz, ahelyett, hogy valami kellemesebb elfoglaltság után nézne... :D)
OK!
Elvitt a cica? :)
Nem csak lábat kötöztünk :(
Azt hittem teregetsz! :)
Lejárt de még nem teregettem ki. El is köszönök rövidesen.Én is!
Ok. ...tényleg ki kell teregetni, meg kicsit pihenni is kellene.
Rendben! Utána még Skyp és szunya!
Jó! :-*

...hát így telnek az estéink, ha nem vagyok Veled... mint a dedóban... :) Mi remekül el tudjuk magunkat szórakoztatni, ezt legalább megtanultuk fél év alatt :)))

IHM: A csillagszórók háborognak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.