2014. december 5., péntek

Szeptember 4-én írtam az alábbiakat őszi terveimről:

"A hétvégén például ásni fogok, elültetem az ötven tő eperpalántát, amit vettem, - az idén ősszel rendbe kell tennem legalább azokat a részeket a kertben, amik elfogadható mennyiségű munkával még rendbe tehetők. Be kell fejeznem a vízvezetékek helyreállítását, le kell fednem a pincegödröt a kútnál, és meg kell csinálnom a támfalat a ház mellett, mert semmi más nem állíthatja meg a repedezést, tudom.

Mindehhez sok munka kell - és pénz is kellene.

És a cirkó is rossz."


Ezek közül csak a pincegödör letakarása van hátra. A támfalat ugyan nem fejeztem be, de állapota megfelel a kívánt célok elérésének.

Tényleg ügyes vagyok.

Jöhet 2015.

:)

1 megjegyzés:

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.