2014. december 27., szombat

Őszintén élem az életedet

Ma nagyon ráértem. A tegnapi rendrakás folyományaként előkerült Beleznay Endre Konkrét csávó című albuma. Nagy fájdalmamra nem másolható, pedig már csupa karc, és ha valamit, ezt igazán nagyon szerettem mindig is. Főleg a Lusta napot játszanám le párszor Morgónak szívesen, úgy is, mint örök munkahelyi elkéső :)

"Még nem! Még nem! Még nem jött el az idő! A pulzus hatvan alatt, és nem zihál a tüdő! Még nem, még nem, hiszen még előttem az élet! Egy-két óra ide-oda, majd csak odaérek!"


Vagy exemnek az Őszintén éltem az életedet című örökbecsű:

"Őszintén éltem az életedet
De ez már tovább hidd el
 hogy nem mehet
 Két macska ritkán fog
egy legyet
Akarod-e te azt,
hogy én itt legyek?
...
De ha küldesz, én itt maradok,
Nehogy má' megmondd, hogy mit akarok
És ezentúl is éppúgy majd féltelek
És élem őszintén az életedet
...
Mert ha mennem kell már,
akkor indulok azonnal
Mintha itt sem lennék,
tépek behúzott farokkal
...
Őszintén éltem az életedet
Mindent teértem tettem nekem
És ha most mégis el kell mennem
Én úgy elmegyek, mint eddig sosem
...
Hidd el, nélkülem
Nem leszel más, csak önmagad
Iszonyú lesz, ha megfogadod
a szavad
...
Csak nézz a hajam mögé
És ha nem rázod a fejed
Én itt leszek
És élem őszintén az életed
...
De ha mennem kell már
Akkor indulok azonnal
Mintha itt sem lennék
Tépek behúzott farokkal..."
...
Hát ez jól esett, hogy leírtam. Kár, hogy a remek adatvédelem miatt zenét nem tudok hozzá mellékelni.
Ez a szám már megint nagyon aktuális. Nagy Fal a következő hetekben már megint őszintén éli majd az életemet: a lakásomban, a gyerekeimmel. Csekély vigasz, hogy én nem leszek benne.

Na ehhez kell a Zen. Vagyhogyishíjják.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.