2013. szeptember 22., vasárnap

Keserű méz




...nem tudtam nyugodni. Az előző bejegyzésemben túl sok volt... belőlem. Belőlem, és abból az idealizált képből, hogy én milyen párt is szeretnék. Kivel lehetnék boldog..

Ez helytelen.
Én őt választottam.
És ha neki az a hibája, hogy nem engem szeret, akkor azzal együtt választottam.
És ki kell tartanom a választásom mellett.
Majd, ha már elege lesz az egészből, csak közli velem.
Remélem.

...addig is ne feledjük:
Ilyen ez a keserű méz, amíg élsz, nem számít
Hogy a tűz után jön a sodró árvíz
Keserű méz, amíg érzel, mindegy
Milyen rossz, vagy jó az íz

United: Keserű méz

(Érdekes, ez a szám vagy 15 évig A.-hoz kötődött bennem... de az élet tele van ismétlődésekkel. Ez a Karma törvénye. Ha egy feladatot nem sikerült megoldani egyszer, kétszer - azt megkapjuk harmadszor is. ...most vajon sikerül megoldanom? Végig kell mennem ezen az úton, ha egyszer ráléptem. Mindegy, mi vár a végén. Csak legalább oldjam meg végre ezt a "házit". Hogy feloldódjon a karma... a "miért szeretsz te mást, és én csak téged" típusú szörnyűség.)

Azt tudom, hogy ha ennek egyszer vége lesz, én soha többé, senkit nem akarok szeretni.
Sz@rabb dolog kevés van a világon, mint mikor szerelmes az ember.
Pláne viszonzatlanul.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.