2012. április 30., hétfő

Homokvár





"Nyugalomra vágyó hurrikán keresi azt a biztos kikötőt, ahol lecsendesedhet. Stabil épületek és gátak megléte alapkövetelmény."


 "Sokan maceráltak, hogy mégse írjak olyanokat magamról, mint az előző bemutatkozóm. Hát legyen a kedvükért.
De nagyon továbbra sincs mondanivalóm. Hogy úgy mondjam, nyugaton a helyzet változatlan.
Aki régebben figyelemmel kíséri a sorsom alakulását, tudja, miről beszélek.
...Eleinte álmodó királylány voltam. Csipkerózsika. Vártam, hogy jöjjön a királyfi, csókoljon homlokon.
Felébresztettek, és utána visszazártak a toronyszobába.
Voltam tüskés elefánt is. A tüskéimet alig akartam engedni, de kitépdesték erővel.
Ültem a rakodópart alsó kövén. Rengeteg dinnyehéj úszott el előttem.
Voltam hurrikán, kerestem biztos kikötőt. Jött valaki, keringővé szelídített. 
Azt hittem, ő lesz a vágyott biztos menedék.
De jött egy földcsuszamlás, és összeomlott a kikötőm.
Most már hurrikán se vagyok. Csak vagyok."


"Alapvetően komoly ember vagyok, bár szívesen bolondozok, ha van, aki veszi a lapot.
Szeretem a jó társaságot. Üldögélni valahol és hallgatni a csendet. Szeretem a víz illatát, a virágokat, a csillagos éjszakát.Szeretem az összebújós beszélgetéseket. Szeretek kézimunkázni, olvasni, kertészkedni. Nem okoz traumát a házi munka, de ha pedáns nőre vágysz, nem én kellek Neked.
Akkor keress, ha van elég türelem, szeretet és intelligencia Benned ahhoz, hogy ne akarj ajtóstól rontani a házba, ha tudsz időt-teret nyújtani egy kapcsolat kiteljesedéséhez. Ha komoly kapcsolatot szeretnél, és ezért hajlandó is vagy megtenni a magad részét. 
Kell, hogy toleráns legyél kamasz gyerekeim irányában, akik közül 16 éves fiam él velem. Ez nekem nagyon fontos.
Alapvető elvárásom, hogy mindig légy velem őszinte, akkor is, ha fáj. Ígérem, hogy én is mindig az leszek Hozzád.
Nem érdekelnek az anyagiak, ebben is más vagyok, mint a többség. Az viszont igenis érdekel, hogy tisztelsz és szeretsz-e.
Legyél még képes, a világ minden szennye ellenére, tiszta szívből szeretni. Becsüld a nőket, a szó jó értelmében. Elvárásom, hogy toleráns ember legyél, én is az vagyok. Vállald a felelősséget a tetteidért.
Továbbá fontos, hogy legyen Benned kezdeményezőkészség. A hagyományos értékrend híve vagyok, nem foglak levelekkel ostromolni."




Apostol: Homokvár, légvár, kártyavár

Kelt: 2012-04-22

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.