2012. április 5., csütörtök

Matek



Mottó: "Mindig, minden csak rosszabb lesz" - by Morgó.

Miután erre a hónapra is kifejeztem nagyfokú szeretetemet a bankrendszer iránt, nekiálltam és megpróbáltam beosztani a beoszthatatlant. Első nekifutásra nem sikerült. ...másodikra se.
Morgó, aki korábban folyton azzal macerált, hogy törlesszek már többet, már néhány hónapja abbahagyta ez irányú morgásait. A mai napon, mikor röviden összefoglaltam neki, hogy hová, melyik kedvencemnek, mennyit toltam be, egész furcsa reakció jött ki belőle.
- Te nem vagy normális!!! Miből fogsz megélni?
Ránéztem, kicsit ijedten, mert hangosan kimondta, amitől tartok.
- Ezt én is szeretném tudni... De van még néhány aranyam, legfeljebb megint belátogatnak a zaciba. Ott már úgyis bérelt helyük van.   ...de igazad van. A jövő hónaptól vissza kell vennem a bankrendszer iránt érzett végtelen szeretetemből.
- Nagyon jó lenne, ha nem esnél túlzásba! Inkább próbálj meg velük (is) megegyezni.
- Jó, majd... - mondtam minden meggyőződés nélkül.
- Megint elszúrod. Tuti, hogy el fogod szúrni ezt is. - mondta, mint mindig, mikor valami olyat teszek, vagy nem teszek, ami szerinte hülyeség.
- Nem! Azért se! - feleltem, szokás szerint...
- Ó, dehogynem!...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.