2012. április 28., szombat

16



...Ezek már csak ilyenek ebben a korban! Akár én is írhattam volna ezt a bejegyzést. De nem én voltam. Egy sorstársnő. Ráadásul pár évvel bölcsebb is nálam. Akkor én még ne is panaszkodjak. A fiam, ha akarja, megtalálja a mosógépet, a száját, stb. A matekleckét igaz, nem annyira, és söprögetni is leginkább az ágy alá szeret. ...Pedig nem attól lesz nagyobb kakas, hogy a szemétdomb tetején szeret aludni!!!!


Most nem a társkeresés útvesztőiről írnék, hanem egy kis hétköznapi történetet osztok meg, ami mostanában 
történt velem. Egyik délután a következő kéréssel fordultam Édes Egyetlen Kisfiamhoz:

- Pakold ki légy szíves a mosógépet!

Csak zárójelben megemlítendő, hogy az Úr a legszebb korban van - 16 éves, mondjuk anyukának nem mindig isteni. Kis korától fogva gyakorlatiasan neveltük, soha nem volt "burában" nevelve, mindenféle dologba bevontam (bevontuk). Nos, pár perc elteltével megismételtem a kérést, majd 15 perc múlva, higgadtságomat még mindig megőrizve a nyomaték kedvéért azt mondtam:

-Pakold ki légy szíves a mosógépet, mert nem fog megszáradni a gatyád amit holnap szeretnél felvenni!

Ez hatott!!! Néhány perc elteltével, hallom a matatást a mosógép tájékáról, majd Fiam hangját:

-Hova?

Na, itt elpattant a cérna és visítottam!! Gyerek IQ-ja egyébként rendben.




Billy Idol: Sweet sixteen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.