2012. április 14., szombat

Szabad a vásár



Hát eljött ez a nap is. Vaskakasnak igaza lett.
Nyavalyoghatnék itt, hogy pedig én úgy szerettelek, hogy szebben nem lehet, ...de mi haszna lenne? Hisz így is kevés voltam Neked...
Te döntöttél, és én tudomásul vettem. Mi mást tehetnék? ...hogy mit gondolok, érzek az egésszel kapcsolatban, az mellékes. Ezt is csak túl kell élni, mint annyi más csapást az életben.

...Csinike és társnői! Tiétek az összes lehetőség... Gondolom, ennek sokan fogtok örülni. Hajráf.

Még valami. Úgy döntöttem, hogy nem társkeresési céllal - az nekem úgyse sikerült igazából sose - de vissza fogok menni az RV-re.

Naplózni fogok, mert naplózni jó időtöltés. Jobb, mint csokorba kötve a világ összes pasija. Úgysem ér egyik se egy lyukas kétfillérest se.

D.Nagy Lajos: Ha nem kellek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.