2012. február 3., péntek

Társadalmi kontroll és hóhelyzet :)

Van annak valami varázsa, mikor valaki felvet egy témát a társkereső oldalon és a többiek tovább fűzik a gondolatsort... néha egészen érdekes dolgok sülnek ki belőle. A legjobb a társadalmi kontroll, melyért ez úton is köszönetemet fejezem ki az értünk aggódóknak. Persze, egy kapcsolatot nem ilyen egyszerű megvédeni. Sőt. Azt csak belülről lehet... építeni vagy bontani.
Mindenesetre Nempálra és Ellennórára :) mindig lehet számítani :) :) :)
 
 
 
 MEGNÉZTEM !!! CS. AZ. AKKOR KEZDŐDHET A VERSENY A KEGYEIÉRT ÚJRA.
(E*)
 
Sziasztok!
Köszönöm az aggódást, de fölösleges! Jól vagyunk, minden a legnagyobb rendben. Ma színházba megyünk. Majd mesélünk, milyen volt. Egyébként próbáltuk hibernálni Cs. reglapját, de nem megy. Ez a technika ördöge. Mindenesetre írjatok Neki nyugodtan, legfeljebb nem válaszol. További jó időtöltést Nektek! Pás mindenfelé :)
 
Kamuzik a vén csibész. Vége van már ott a frigynek.
: )
(Nempál)
 
Hát én senkinek nem adnám ki a jelszavam! Anélkül meg nem lehet feltámasztani a hibernációból.
(E*)
 
Szép egy piskóta vagy,aki ilyen szennylapot nem titkol el az unokái elõtt.
: )
(Nempál)
 
Még most is aktív, nem is törölte magát CS.
Az új RV -én is simán lehet hibernálni. Nagyon át vernek valakit. Tegnap 22 óra 58 perckor is fenn volt az RV-én.
(E*)
 
Kedves Értem Aggódók!
A jelzett időpontban alighanem más elfoglaltságunk volt. :))Tehát ha online láttad, akkor az a csodarendszer egy újabb hibája.
A tegnapi programunk színház volt, nagyon színvonalas előadást láttunk. Ígértem róla egy rövid élménybeszámolót, de helyette csatolok (milyen otthonos is ez a régi felület!) egy werket. A megnézett darab sajnos túlságosan aktuálisnak bizonyult... :(
További szép estét Nektek!
 
Rózsika

A hold fénye sem olyan kedves,
mint a Te pillantásod.
S a nap sugara sem ragyog úgy,
mint a Te gyönyörû bájod.

A szépségedért irigykedik,
a világ összes virága.
S a csendes lépteid olyan,
mint egy angyal suhanása.

De a legszebb a mosolyod,
minek sehol nincsen párja.
Mikor a tested is csak bazsalyog,
s a szívem úgy vágyik utána.

Minden nap írok neki egy versszakot hozzá ,mig együtt nem hálok vele legalább egy éjszakát. És vevõ rá!
Nagy szerencse.
: )
(Nempál Csipkerózsikához írt költeménye... nagyon aranyos tőle :))
 
 
Bocs, most emlékeztetett, hogy tényleg bejelentkezett pár percre, mikor megkértem, ellenőrizze le, hogy nekem működik-e a hibernációm.
...amúgy köszönöm a társadalmi kontrollt. A továbbiakban is számítok rá :D A privatizációnál is így kellett volna működnie, akkor most nem tartana itt kis hazánk.
Végül is: ez is a privatizáció egy formája :D
Most már tényleg megszűnök. Pás. :)
 
De most már tényleg örökre.
Majd én elbúcsúztatlak.
Ámen.
: )
(Nempál)
 
Sajnos valóban érdekes dolgok
történnek ezen a közösségi ol-
dalon....más helyeken nem ta-
paszaltam hasonlót....a minap
engem is online jelzett a rend-
szer....amikor biztosan tudom,
...hogy nem lehettem elérhető
.......azon egyszerű ok miatt,...
mivel épp órám volt az iskolá-
ban...kaptam ezirányú vissza-
jelzést....aminek azért is örü-
lök....mert valóban nem árt
az óvatosság...hiszen ki tud-
ja mi mindent lehet tenni...ha
ez megtörténhet....pl. el lehet
olvasni a levelezéseket..a to-
vábbi lépésekbe bele sem gon-
dolok..hiszen,,,,akár a nevem
alatt bárki ismerkedhet az adata-
immal visszaélve...csodálatos
kis összeesküvés -elméletet gyár-
tottam.......nagyon elgondolkod-
tató.....milyen emberek vannak...
érdemes meggondolni a levelek
tartalmát is...vagy talán olvasás
után törölni......lehetőséget sem
adva másoknak a... visszaélésre
(Tündérkirálynő)
 
 
Egyszer véget ér az idő mindenütt.
Egyszer elmúlnak a remény lángjai.
Egyszer észre vesszük kínzó vágyaink.
Egyszer ébren éljük minden álmaink.
...
Hideg van.
A napló is "befagyott"...
...
Amszterdam -11 fok,10cm-es hó, csillagos égbolt...
Reggelre megfagyunk...:)
"sorstársak" merre van már hó odahaza?
(by Rizs@)

Mályiban....Miskolctól 5 km-re
sehol a hóóóóóóóóóóóóóóóó...
örömömre....:-)))))))))))))))))
(Tündérkirálynő)
Visszanéztem, sziasztok. Azt hiszem, valaki meg akarja dönteni a versírás világrekordját. Ez soha véget nem érő történet lesz :) De legalább nem unatkoztok olvasás közben.
Krétán egyébként +8 fok van, Rizsa, Te rossz helyen dolgozol :)
A hó lassan elér minket is, Gazdagréten, Kelenföldön már esik. És egész nap nagyon hideg volt. :(
Szép álmokat Nektek! Pás!
 
Köszönöm a "jelentéseket" !!! :-)
Lehet tényleg rossz helyen dolgozom...
Azt hiszem Európában kevés a jó hely ilyenkor februárban.
Bár tapasztaltam ilyenkor meleget, de az nem errefelé volt.
Lent délen, Andaluciában.
Ibrányban sem esett még este 8 körül...
(by Rizs@)

 
Tehát működik az ellenőrzés. De hiába. A szívekbe úgysem láthatnak bele...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.