2012. február 3., péntek

HALADÁS A KORRAL

...kedvenc fácánomtól loptam ezt is, őrizgetem a piszkozatok között egy ideje. Saját magvas gondolatok híján ma estére ez jutott Nektek. ...Talán csak nem kérne érte jogdíjat, ha tudná, hogy mennyit megosztottam már Veletek az ihleményei közül... ezt az ötödik x felett érzett elemi rémületében írhatta :)

Senki ne higgye hogy töttyeteg lettem, így a gyök-kétezerötszázadik évemben!!!!!
Most igyekszem bebizonyítani hogy full-megfiatalodtam (így este 7 utánra érett meg a helyzet) most épp alkalmazkodom a megváltozott igényekhez (kivéve a homár-rózsaszín világot); béreltem két-három tetkót (még nem tudom hová teszem) szereztem egy kutyaszájból kiszedett-tépett-épphogytöktakaró-lógós farmert, simulósan laza pólóval..

..és íme új bemutatkozó szövegem:



Szeretnék egy komoly kapcsit valami trendi csajjal. Legyen jó csajszi, bigecicamica is lehet, csak ne legyen műciccsije! Én szeretek fürcsizni, uszcsizni a vízben, ilyenkor félmezcsi szoktam lenni, napszemcsiben. Szeretek még szolcsizni és napcsizni is. Ha megfázom még hapcsizom is. Viszont ha te hapcsizol zsepcsikencsi nélkül akkor ne írj, mert írtam, hogy csak komcsi kapcsit keresek. Hobbim a mozcsi, colcsival és kukcsival. Sofőr vagyok trakcsit vezetek, a szünetben meghívlak egy facsinarira, de hamcsitarcsit nem kapsz, mert a bagófüst uncsi. Szóval ha megszeretnél ismizni engem, akkor írj egy üzcsit, vagy telcsin is elérsz. Mellettem nem lesz uncsi a napcsid, feltöltelek mókával, vidcsivel mint egy aksi! Csak dögcsi lányok keressenek, nem csipcsizem a sablonos embereket!!!
Ha belédszeretek simizni foglak, együtt tusizunk a fürcsiben, bekencsizem a hátad és babusgatlak is. Tünci lesz!!

Repesve várom a leveleket!!!!!!!!!!!!!!!!!
(bocs; a levcsiket!)
2011.12.30. 19:19

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.