2017. november 19., vasárnap

Hétvégi spiritusz - a sérthetetlenség művészete (újratöltve)

...láttam, hogy valaki itt keresgélte ezt az írást. Megtaláltam, bár a Szabadon Ébredők már be van tiltva, ám nem szűnhetik meg az ezo bölcsesség a világhálón, tehát tessék, szeretettel Nektek, de azért figyelmetekbe ajánlom a saját kiegészítésemet is, mert szerintem sokkal hasznosabb, mint maga az alapmű.

Íme:

Van az, mikor megy ez dolog. Működik külön figyelmeztetés nélkül. Elengeded, tudod, hogy az ő hülyesége (megélései, pillanatnyi állapota) által diktált kényszer cselekvése ez, és neked semmi közöd az hozzá. Elütöd egy mondattal, élét veszed. Olyan is van, hogy elfogadja, tovább léptek. Aztán van, hogy alacsonyabb energiaszinten vagy, mert esetleg neked is épp nehezebb, talán valami külső körülmény miatt, és a másik megint ugyanezt csinálja - "rágja az életedet". Akkor előfordul, hogy Te nem a szokásos elengedős választ adod rá, hanem besokallsz. A másik pedig nem érti, hogy mi van, eddig ezt veled meg lehetett csinálni. Aztán olyan is van, hogy elengeded a bántást, kritikát; a másik nem kapja meg a rabolt energiát - amire nyilván neki van szüksége - de nem nyugszik, tovább, és tovább próbálkozik. Te pedig tovább és tovább hárítasz, kendőzöl, kitérsz. Aztán meglátod mások szemében a sajnálatot. Hogy te emiatt a feléd irányuló viselkedés miatt sajnálatra méltó lettél. És akkor érzed, hogy te nem azért tettél bele ebbe a dologba időt, energiát, hogy téged mások annak a viselkedése miatt sajnáljanak, akinek a kedvéért te annyi energiát feláldoztál. És olyankor rájössz, hogy nincs értelme elengedni, kitérni, elsimítani, nem megbántódni. Mert ha a másikban nincs annyi tolerancia, hogy elengedjen, kitérjen, elsimítson, mert nem akar neked fájdalmat okozni, akkor benned miért legyen? Van az a mondás, hogy "Természetesen sok a hibám, ha kevés benned a szeretet." ...nem, nem megoldás, ha nem veszed magadra. Az a megoldás, ha nem bántasz és nem bántalmazol. Sem szóval, sem tettel. "Ha adnak, fogadd el, ha ütnek, szaladj el."

Érdemes megfigyelnetek a "" jelek közé tett szólásokat, a néplélek szösszeneteit a témakörben, és rögtön rájöhettek, hogy mennyire nem az ezoizé a mélyen gyökerező és valódi, hanem az ezekben megfogalmazott, kikristályosodott, évezredes bölcsesség.

...nem, nincs kedvem nyolcvanhárom milliomodszor is meghallgatni, hogy mi mindent csinálok/csináltam rosszul. Nyilván rengeteg dolgot. De a legrosszabb dolog, amit megtehettem, hogy olyan embernek adtam sok, sok időt, teret, energiát az életemben, aki nem tudott engem nagylelkűen szeretni.
Ha őszintén átgondolom, én még azokkal az emberekkel is sokkal nagylelkűbb voltam, akiket nem szerettem, mint ő velem, akit állítólag szeretett.

https://www.hirmagazin.eu/kulcs-a-boldog-elethez-a-serthetetlenseg-muveszete

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.