2017. június 23., péntek

Alacsony a kerítés

A most (kiszerkesztve) közzétett beszélgetés már több, mint egy hónapja kezdődött, de még mindig nem volt képes spontán elhalni. Pedig temetem folyamatosan. Remélem, hogy senki nem ismer rá az elkövetőre, nem akarom őt blamálni, mert minden nyilvánvaló butasága ellenére - vagy éppen azért - tulajdonképpen szórakoztató és kedves fickó. Amolyan (ostoba)lányok álma díszcsomagolásban az ipse. Bármelyik nőneműnek ajánlom, egy hirtelen komcsikapcsira. :D 

Az úgy kezdődött, hogy valamit belájkoltam, vagy hasonló. Ezt persze vallomásnak vette.

Én is szeretlek!!!
Köszönöm
Komolyan tetszel!!! találkozhatnánk
Esetleg, de én nem vagyok ilyen kapkodós fajta. ...igazából innen még sose találkoztam senkivel. 😄
Más honnan találkoztál?? Féltékeny vagyok!!!
Igen, egyszer. Hat évig tartott. 😄
Az jó hosszú idő most van valakid??
Most éppen nincs.
Akkor ossze jövünk??
Nem hiszem. Aranyos vagy, meg minden, de nekem ez a tempó túl gyors. 😄
Drágám már nekünk nincs sok időnk benne vagyunk a korban egy vacsi és meglátjuk mi lesz
Torschlusspánik. Ez a kór neve, de ez csak férfiaknak van. Szerencsére. 😄
Szerintem hagyjuk. Csini fiú vagy, biztos lesz, aki ugrik erre, én ebből már kinőttem. Sőt, bele se nőttem.
Tegyél fel egy szép fotót magadról légyszi
te félsz?? Most kel élni!!!
A legszebb fotóim vannak fent, kár rám pazarolnod az idődet. Neked a külcsín és a gyors eredmény (szex) a lényeg, nekem a belbecs.
Igen, én is azt szeretnék, csak más az "élet" fogalma a Te értelmezésedben és más az enyémben.
No ezért passzolunk össze és nem csak a szex számít
Valamiért ez így már nem túl meggyőző 😄
Remélem nem bántottalak meg??
Dehogy is 😄
Most itt írhatok bármit hazudhatok de ha találkozunk akkor ismerjük meg egymást
Ez igaz.. Csak tudod, az internet furcsa és csalóka világ. Viszont néha jó barát - ha éberen figyelsz, megláthatsz a másik lényéből, szándékaiból olyasmiket, amiket egy személyes találkozásnál esetleg a rokonszenvtől nem vennél észre.
Még az sem biztos hogy te vagy a profilodon sokan csináják ezt
Ez Rólad se biztos 😃 De nem is a külsőségek számítanak, hanem a belső minőségek, azok pedig átjönnek abból, amit és ahogyan írsz.
Akkor szeretlek drágám már nagyon rég kivánlak remélem te is így vagy ezzel??
Nem szeretlek, nem vagy a drágám mert még nem is ismerlek. Ezért kívánni sem tudlak, hiszen sose láttalak. A "drágám" szó amúgy sem a kedvencem. Egyszer volt egy szeretett főnököm, aki váratlanul nagy fizetésemelést adott nekem, és azt kérdezte: "Remélem, meg vagy elégedve, drágám?" Neki elhittem, hogy drága vagyok 😃 😃 😃 ...ennyit erről a hülyeségről. Esetleg tudsz emberi nyelven is kommunikálni, vagy teljesen lokalizálódott az érdeklődési köröd a lábam közére?
Őszinte leszek szivesen betenném a labad közé
Hát, sorry, de ezt elbuktad 😄
További szépeket 😄
Nem értem mikor valaki őszinte dobjátok?? akkor is betenném a lábad közé mert tetszel nekem szerintem ebben nincs semmi rossz
Abban van a rossz, hogy kb. ennyiben ki is merült az érdeklődésed, de ezt bezzeg szeretnéd gyorsan rövidre zárni. De tudod mit? Nem is rossz ez. Biztos van, aki már szétterpesztett lábbal vár, és semmi másra nem vágyik. Keresd meg őt. 😄
Most haragszol???
Nem., dehogy is. 😄
Akkor meg nyugodtam mert nincs szándékomban megbántani Szép vagy és csinos biztos kapsz tőlem jobbat!!! De én is belédtudnék szeretni
...
Azért egy kicsit kedvelsz te is?? Mért nem talizunk és lesz ami lesz mit vesztünk vele??
Most az ágyammal készülök talizni 😄 Jó éjt, szép álmokat!
Szia szépség jó éjt
...
Nagyon szép napot kivának neked szépségem!!! Nem tudok másra gondolni csak arra hogy tudok a lábad közé menni szia szépségem!!!
Szia M! Valahogy csak megbirkózol ezzel a késztetéssel 😄 Puszillak, szép napot Neked, nekem ma nagyon sok a melóm (és nagyon kevés hozzá a hangulatom).
Csak vicc volt!!! Mit dolgozol???
Könyvelő vagyok és május végéig meg kell csinálnom minden beszámolót 😞 Rohadt sok van.. 😞
Te mit csinálsz amikor épp nem csajozol? 😄
Csak rád tudok gondolni de komolyan azt hiszem hogy szerelmes leszek beléd!!! amúgy fuvarozó vagyok költöztetés meg minden ami munka van!!
A szerelem sötét verem, jobb elkerülni. Ráadásul - szerencsédre - jelen helyzetben esélytelen, hogy így legyen. Ahhoz a feleknek legalább alapszinten ismerniük kell egymást.
Szóval: ne aggódj, nem vagy beteg! 😄
Ne haragudj de nézem a FORMA 1 egyre jobban kívánlak és ez nem betegség remélem meg tudlak szerezni??
Erre a fogadóirodák igen magas aránnyal vennének föl téteket. Mondjuk 1:100 000 000 000.
Akkor is van esélyem nem adom fel!!!4
Tudom hogy kedvelsz te is!!! ne tagad
Egyenesen imádlak!
A hejjesírás nem terhelt le Téged túlságosan az iskolapadban, ugye? 😄
Szia szivem nem vagyok író az biztos de most te az írót keresed vagy a szerelmet?Nem tudom miért de egyre jobban kedvellek!!!! Szeretnék a lábaid közé férkőzni én csak őszinte vagyok veled Hol éldegélsz tyúkanyó??

Itt kotlok Törökbálinton 😄 És Te, kiskakas? 😄
X-i vagyok itt kapirgálok!!! Látod nem is vagy olyan messze tőlem Tyúkanyó

Tényleg nem. Mármint fizikailag. 😄 ...van nekem egy kedves költöztető vállalkozó ügyfelem, jó haverok lettünk, mióta rájött, hogy nem fogom hagyni magamat megdugni. Idősebb nálad, már beteg is, talált is egy rendes (sőt pénzes) csajt magának, de a mai napig nem szokott le arról, hogy társkereső oldalakon próbálkozzon. Lyukvadász, vagy ilyesmi. Néha még a chatjait is megmutatja ("Te vagy a könyvelőm, előtted nincs titkom") Szerintem ez Nálatok szakmai ártalom lehet, ugye? 😃
De biztos csak nekem vannak előítéleteim, és kizárólag a romlatlan örök szerelmet keresitek 😃 😃 😃
Gabika engem a pénz nem érdekel ne hogy azt gondold hogy ki akarlak használni az távol áll tőlem inkább a lábad közé sokkal jobban szeretnék oda jutni!!!! Tudod hogy szimpi vagy nekem?
Tudom. Te is nekem. (Helyes a pofid, de nem csak hejjesírási, hanem szövegértési gondjaid is vannak, ember. Javaslom az általános iskola harmadik osztályát, ott tanítják az értő olvasást.) Csak tartok tőled. (A butaság veszélyes dolog, főleg, ha szorgalommal párosul, ahogy az Öreg Király mondta.) ...egy percig sem hittem, hogy a pénzem kell 😃
Egyébként a haverom se a pénzre ment, az egy véletlen, hogy az is összejött.
A gáz az, hogy mégse nyugszik.
Miéért váltatok szét??
Milyen magas vagy? (Ha már a fizikai állandókra vagy kihegyezve, én is hadd kérdezzek ilyesmiről).
Kitől?
A költöztető haverommal össze se jöttünk.
Ő ügyfél. Könyvelő vállalkozó vagyok.
Vagy kire gondoltál?
180 cm 97 kiló!!! Most az csak a barátod volt vagy vele éltél hat évet???
Írjam a másik méretet is tudod mire gondolok??
Ne... az legyen meglepetés 😃 (Ne. Kérlek, ne küldd át a farokméretedet. Szoruljon már beléd egy hangyaf..nyi jóérzés. Please. Köszi.) 
És mikor akarod megkapni a meglepit???
Annak az esélye, hogy alkalmam lesz meglepődni, tudod... írtam fent 😃
De legalább magas vagy... ez is valami. 😄
...
...
...
Nem hiszem hogy egy ilyen gyönyörű nő hogy régen volt férfivel...
 Akkor készülök hozzád mindent beleadok!!!
Bonyolult ez, nem ilyen szép szál költöztetőknek való, még megárt. 😃 Annyit hadd mondjak a védelmében: több diplomája van, mint ahány helyesírási hibát Te elkövetsz egy mondatban. 
...
Akkor mikor mehetek hozzád??? vagy te akarsz hozzám jönni??
Egyiket se akarom 😄
Bocs, de nem hiszem, hogy ebben a történetben egy éjszakánál több lenne, egy éjszakás kalandba meg kár is belebocsátkozni.
Ne már miért kínzol engem nem kel tőlem félned honnan tudod hogy egy éjszakás kaland volna??
És ha egy éjszakas volna mit veszíthetünk
Én az önbecsülésemet 😄 ...meg nem is lenne igazán jó, ezzel a tudattal. Biztos, hogy nem is tudnám elengedni magam. Zárkózott ember vagyok.
Hagyjál már a hülyeséggel mellettem nem leszel zárkózott naponta háromszor megyek a lábad közé már alig várom
....
Hol vagy szépségem???
Világgá mentem 😄 Nem bírom a rossz dumát 😄
Nem tudok rajtad elmenni most megakarsz ismerni vagy sem??? legyen szép naod
Meg akartalak, de már nem. (Mindent tudok, ami érdekelt. Sőt, többet.) Bocsi. További szép estét, napot.
...
Nem hiányzom??
De, rettenetesen! Mára nagyon kevés szenvedés jutott az élettől még 😄

Miért én szenvedést okozok neked ha igen többet nem írok neked nem akarlak zaklatni!!!
Jaj, M... csak hülyéskedtem. De nem, nem akarok veled komcsikapcsit, se egy, se több éjszakára. Nem haragszom, kedvellek is, ...de nem vagyunk egy hullámhosszon, ennyi a lényeg.
Igen nem vagyunk egy hullámhosszon mert te nagyon szárkózot lehetsz
De azért nagyon kedvellek lehet ha jobban megismernél belém szeretnél de te alkalmat sem adsz
(Szárkózot. Értitek, ugye? Szárkózot. Erre nincs mit mondani.)
...
Szia Gabi!!! Nem tudom hogy így ha nem írsz nekem hogy tudok bemenni a lábad közé???
...
Lén még szivesen bemennék a lábad közé ha engeded
Képzeld, a múltkor végső elkeseredésemben eszembe jutottál. Szerelmes lettem valakibe, de még megdugni se mer, mert szoros házi őrizet alatt van. Kósza ötletként az jutott az eszembe, hogy ha mindenáron és bárkivel dugnom kellene, Te vagy az egyik legesélyesebb "bárki" 😃 ...de aztán lehiggadtam, ennyire nem utálhatom az életet, akkor se, ha Életem Szerelme sz@rik a fejemre. Szóval, megint hoppon maradtál, bocsika 😄
Én itt vagyok neked bármikor csak szolnod kel és már is a lábad között vagyok!!!
Szuper. Köszönöm a lehetőséget, egyszerűen kihagyhatatlan (azért én megpróbálom)! 😃



(Jöjjenek Rejtő képregények. Ha már elveszett az a cirkáló. Előbb-utóbb csak megkeressük. Csak ne lenne ekkora q.va nagy az éji homály).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.