2017. június 7., szerda

Baráti szó

Hiányzol!

De aranyos vagy... Sokáig azt hittem, hogy haragszol rám, amiért hülye vagyok. Köszönöm, hogy nem (nagyon).
:*

Nem értelek, hiszen vonzásba jöttünk, mint Nap Bolyongólyával, de nem emészteni, hanem Életet tisztelni...

Igen, igazad van. Sokat meditáltam azon, amit mondtál a fotós lánnyal kapcsolatosan, és rájöttem, hogy mindenféle aspektusban igazad van. Ez is egyfajta Teremtés. Vagy másképp: amiről van képed, arra képes vagy.

Így oly lehetsz, kit valóban vágyhatik az Ember...
(nem rólam van a Szó)
Félre ne érts, mert dádá lesz!

Nem vágyik rám a Zember, úgyhogy hagyjuk is ezt.

...Én pedig kápolnát építettem neki a szívemben.
Minden nap imádkozom kicsit, elhelyezek egy-két friss virágot az oltáron, 
ha elhervadtak, kicserélem őket.
Egyelőre ennyi telik tőlem. Várom a csodát.

LEGSZEBB MEGVALLOMÁS, AMIT FÉRFINEK SZERELMÉRŐL OLVASHATTAM...
NEM IRÍGYLEM SZEMÉLYÉBEN, ÁM BOLDOG LEHET, KIT ÍGY ŐRÖZNEK SZŰBEN...

Azt hiszem, ez őt a legkevésbé sem teszi boldoggá. Illetve... ez így talán nem igaz. Boldoggá teszi valamelyest, mert ki ne szeretné, ha szeretik.. de nem marad más, csak az imádság és a hit, hogy egyszer majd hazatalál.
És a lelkierő: legyen meg Isten akarata.

Most távozom, de ne tsügggedly!

Oké, nem tsüggedek. Gyere el bogarászni velünk jövő hét végén. Beszélgethetnénk egy jót. 

Hőscincér lelkét látni, vagy Kacitabobállj vérmes tündöklését?

Valamelyiket. Remélem, hogy Szent János apró lámpásait az éjszakában. Fotózhatnánk csillagokat is, meg tábortüzet. Régóta szeretnék csillagjárás fotót készíteni, hátha most sikerülne. Az egy óra félrevonulást jelent. Ilyesmit nem lehet elkapkodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.