2017. június 19., hétfő

Perverz akarom

ez miez ? :D
 Ezt pont Te kérdezed? Épp a Te rajzolt képed adta az ötletet... emlékszel rá? Nagyon szerettem :) Annyi a különbség, hogy átfordítottam negatívba. ...á, nem vagyok depis, tökjó minden :)
 kavintonos vagyok :D depi az mi?
 Depresszió vagy ilyesmi, de jó, hogy ezt Te nem ismered. Nekem is kellett hozzá némi segítség, hogy felfedezzem magamban.
 De sikerült!
 Ez akko valami perverz akarom :D mert különben nem értem minek veszel marhaságokat a hátizsákba. Mondjuk már a hátizsák is necces :D És élvezetes állapot? Na jó csak viccelek. Sok sikert a kilábaláshoz.Szurkolok hát ha sikerül :D
 Köszi.


...igen, mint a szadomazoszex, vagy ilyesmi, igazad van. Teljesen igazad... Le kellene tenni ezt a követ. De valamiért nagyon fontos nekem. Hurcolnom kell magammal, azt hiszem, amíg élek. Legfeljebb annyit tehetek, hogy megpróbálom a kiálló, fájó éleit kicsit lereszelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.