2014. május 24., szombat

A Link Pasik Gyűjteménye



(Szigorúan szubjektív írásom arról, hogy hogyan lehet kiszűrni a Link Pasit, és mit is jelentenek VALÓJÁBAN az ő rossz dumái és elhallgatásai. ...no meg arról, hogy szerintem mennyit ér az ilyen ember. Meg a Nyugodt Életről, ami ezekkel a korai felismerésekkel együtt jár. Nem okulásul, dehogy. Inkább.. csak úgy. Vicceskének. Majdnem. Megizé.)

- Tudod, miért veszett össze Olivér az apjával? - kérdezte tőlem Banduci.
- Én úgy tudom, hogy az apja születésnapján viselkedett minősíthetetlenül, túlságosan bepiált, az volt a baj - rémlett fel valami bennem P. Apuka hosszas regéjéből, melynek tárgya zsengébbik gyermekének alkoholmámora és tűrhetetlen viselkedése volt az ő születésnapján.
- Egy f@szt - jelentette ki az én drága kisfiam vidáman. - Az úgy volt, hogy két születésnapi ünnepség is volt, két egymást követő napon, a faterja mindkét nőjénél. És elvárta az Olivértől, hogy mindkettőn jelen legyen, és felköszöntgesse őt. Az Olivér meg már halálosan unta, és a másodiknál beszólt, mikor az apja neheztelni kezdett a késéséért, hogy "Már tegnap felköszöntöttelek..."
(Nini, mekkora friss malőr! Csík húzza a repülőt! Visszanyal a fagyi! :D :D :D)
A Link Pasi félmondatokat mond. Bár úgy néz Rád, mintha Te lennél a főnyeremény. Az a bizonyos tábla csokoládé. Bámul, mint borjú az új kapura, s közben a fejében biztos valami szexfilm képkockái peregnek. De mégis... ha kérdezed, merre járt, mit csinált, vagy mik a tervei, csak félmondatokkal válaszol, melyekből épp a tárgyszerűség hiányzik a legfeltűnőbben.
Példa (szellemi atyuska Egysörös)
- Lesz Pálinkafesztivál a hétvégén!
- Igazán? És? Elmész?
- Igen, elmegyünk.
- És? Ki fog vezetni?
- A barátom felesége.
(Te meg majd biztos harmadik kerék leszel abban az autóban, kisfiam, mi? Ellensúly nélkül? Úgy is nézel ki, egyem a zúzádat meg a bélyeggyűjteményedet.)
Nézek rá vesébe látó szemmel.
Csönd.
...
A Link Pasi vicces. Vagy, még inkább, röhejes. Van benne valami elemi gyermekdedség, ahogy terelni/hárítani/megkerülni próbál.
A Link Pasit heccelni a világ legjobb szórakozása. Néha nem bírok ellenállni a kísértésnek. De legtöbbször csak állok és nézek az engem-nézel-te-hülyének-korábban-kelj-fel-kisapám nézéssel. (A Link Pasi alapvetően gyáva népség, nem tud mit kezdeni a vesébe látással, itt kommunikáció megszakad, tüdőbe levegő beszorul, hősnő feje fel, balra el.)
De néha akad olyan link pasi is, aki kiköveteli magának, hogy nevelésben részesítsék. Egyszerűen addig nem nyugszik... mint Mr. Nagyarc tette. (A sztori két hónapos, itt a short version.. ha valaki ráismer, nem a véletlen műve. Ezek a Link Pasi Panelszövegei.

- Nősülni azóta sem nősültem, de ismét sikerült jól beválasztanom... Harc, küzdelem, veszekedés....talán ezért is járok edzeni, ott legalább levezethetem a feszültséget, ami csak egyre nő bennem.
- Ha jól értelek, az életed csupa harc... mondjuk, még mindig jobb, hogy küzdősportokban vezeted le a feszültségedet, mint ha a kocsmában gyúrnál karra és torokra. :)
Tudod, az ember csak olyankor küzd, ha van miért. Ha Ti harcban álló felek vagytok, az azt jelenti, hogy mindkettőtöknek fontos ez a kapcsolat. Sose felejtsd ezt el, amikor hadakozhatnékod támad :) (Eriggyé má'haza Anyuhoz, engem - és másokat - ne hülyíccsé' itten, ez nem a Mónika show. A falvédőről is legyüttem má' pár perce.)
- A történethez hozzátartozik, hogy jobban megértsd: amikor betelt a pohár és éreztem, hogy ez sehova sem vezet, bejelentette gyereket vár... Azt hittem érdemes még egy esélyt adni ennek a kapcsolatnak...
de a gyerek nem változtatott meg semmit...sőt. (Aszontad, vót má gyereked korábban is. Nem tudtad, hogy az mivel jár? Nemhogy összehoz, inkább leköti a szabad energiákat, amiket egymásra fordíthatnátok. Te nem voltál ott, amikor készült? Vagy mivanmána? IQNIX?)
- Hát, nem szerencsés dolog, ha egy nő a gyerekkel akarja a férfit magához láncolni. De azért remélem, hogy a kicsivel nem éreztetitek... remélem, tudod őt szeretni, ahogy azt egy apának kell...
Mindenesetre már csak az ő léte miatt is, meg kellene próbálnotok a békés megoldásokat megtalálni. Tudom, nem könnyű, de törekedni kell rá... (mennyé' má' haza a családodhoz te nagyonhüje örülj nekik, hogy vannak, ne itt lógj a chaten és irkálgass f@szságokat, hülyítve akit lehet. Mellényúltál, kisapám, én nem az a bige vagyok.)
- Voltak kétségek az apaságot illetően, de miután megszületett, le sem lehetne tagadni. (Szóval megcsaltad a Zannyát és ezzel a gyanúsítgatással védekeztél. Mint a Link Pasik általában. Csalás, csalatás... ezek összemosódnak a férfiagyban, lásd tükör törvények, no meg P. Apuka esete a nejével. Gáz vagy, apafej.) Nincs is szándékomban! A legjobb dolog most az életemben és nem engedem, hogy elvegyék tőlem...Bár legtöbbször most ezzel vagyok megfenyegetve... (Ne próbálj az érzelmeimre hatni. Vakvágányon jársz, ha azt hiszed, hogy sikerülhet. Olyanok nekem, pláne a fajtádbeliekkel szemben, már régen nincsenek.)
Imádom őt és ö is engem! Amennyi időt csak tudok vele töltök. (Most mé'nem vagy inkább vele?)
Megpróbálok mindent megadni neki amit csak lehet.
Az anyjával a békés megoldások sajnos azóta sem működnek. (Mer' bele vagy esve mint vak ló a gödörbe, tuggyuk.)
Viszont nagyon nem szeretném, ha ezt a gyerek sinylené meg..  (Pedig meg fogja, ha még sokat marjátok egymást és keféltek félre.)
(Picológiai tény, hogy a nő a gyerekhez, a férfi a nőhöz kapcsolódik elsődlegesen. Akkor fogadja el a gyereket, ha szereti a nőt. Ezt nem én találtam ki hanem a sok nagyfejű picomókus. Te, kisapám, totál odavagy értük. Hálistennek. Húzzámáhaza.)
- Tudod, kedves Mr., én megértelek, hogy tipródsz. De nem az a megoldás, hogy házon kívül keresed a boldogságot, közben maradsz és panaszkodsz ismeretleneknek. Ez olyan... bocs, hogy ezt mondom... egy harcosnak... szóval: férfiatlan dolog. Egy férfi legyen férfi, pláne, ha harcművész :) és döntse el, hogy mit akar. Egy nő csak nő, ha hisztis is. Állj a sarkadra, és teremtsd meg otthon a harmóniát. Értesd meg a pároddal, hogy Te nagy engedményt tettél, legyen szíves ezt méltányolni és ő is keresni a kompromisszumos megoldást. Beszéljétek meg azt is, hogy mi az, amiben tudtok engedni egymásnak, és mi az a privát szféra, amibe a másiknak nincs beleszólása. Ki kell alakítani a közös nevezőt. Jobb lesz mindhármótoknak. Vagy, ha nem bírod tovább, szállj ki a kapcsolatból. A gyerek nem lehet érzelmi zsarolás tárgya semmilyen formában. ...az a baj, hogy te zsarolható vagy vele. De csak azért, mert ezt a gyenge pontodat tudja. Ez nem szép tőle, de zsarolni csak azt lehet, aki hagyja magát, hidd el... a saját életem nagy tapasztalata volt ez. Szóval: bátorság!
(No végre hogy hazaküldhettelek szépen... remélem, hogy ez már elég konkrét volt... nem akarok én párkapcsolati terapeuta lenni, remélem, elhúzol. Bajlódjon egy ilyen anyámasszony katonájával aki akar, én biztos nem fogok..)
- Szia! Köszönöm, hogy elmondtad amit gondolsz! (Mégmindignemunnya...) Talán túl sokat mondtam el...talán nem kellett volna ennyi mindent Rád zúdítani...sajnálom. (Magyarán: Tanultam belőle, legközelebb nem követem el ezt a hibát. Óvatosabban fogom adagolni a negatív infókat.) Nem kerestem házon kívüli boldogságot.Nem szeretem ha hazudnom kellene (talán ezért is mondtam el Neked mindent, amikor rákérdeztél). (Egy reménybeli szeretőnek falaznia kell, ahhoz meg tudnia a tényeket, sajnálni a Szegény Férfit és utálni a Gonosz Ellenfelet, ennek a magjait igyekeztem elhinteni Benned.. - apukám, sziklára veteményezni? Sose lesz itt szüret, kár a fáradságért. Hálistennek.) Egy kapcsolat most amikor még ezt sem tettem tisztába, csak bonyolítaná az életemet és még nehezebb lenne helyre tenni. (Valójában: Azért egy-két kaland segítene az önértékelésem emelésében, ami - tekintettel az otthoni matthelyzetre - nagyon rám férne, és hátha akkor Anyu is rájönne, hogy jó még másnak az általa sarokba hajított ruhadarab, nem kell még felaprítani géprongynak...)
Én ezen az oldalon már nagyon régóta fenn vagyok.Egy elveszettnek hitt ismerősöm hívott meg ide és itt ragadtam.Ha van időm feljövök ide és eljátszadozom itt a csajokkal (sajnos túl sokat is). (Vajon miért? Te kissz hűszégessz típussz... Sziralmassz... 
Itt még terem hébe-korba sikerélmény a túlméretes arcodnak köszönhetően?.. szánalom.)
Azt hogy hogy kezdődött a beszélgetésünk már nem tudom, de csak beszélgetés volt és az talán még nem is akkora bűn. (persze az hogy csinos az illető, az súlyosbító körülmény). Én is sokáig tipródtam,de miután Te is írtál nekem, én sem akartam megválaszolatlanul hagyni a leveledet. (Mi? Amnéziás vagy??? Te írtál, apukám, rajongtál, meg lelkesedtél, nincs három napja, hogy röviden válaszra méltattalak végre, mert rosszul voltál, hogy miért nem. Most meg fájltörlés van az önérzet jegyében. Jajdeegó vagy. Zsibbadok tőled. Komolyan. No ennyit a Te Nagy Őszintédről.) 
Amiket írtál abból kiderült számomra, hogy mire van szükséged. Ezt én valóban nem adhatom meg Neked. (Akkor épp súlyos mosolyszünet volt mifelénk... és én ennek a (nem)jóembernek röviden leírtam az elképzeléseimet egy rendes, becsületes, az életét velem megosztó, az enyémnek szerves részét képező emberről... ami a vágyálmom. No, erre legalább tényleg őszinte válasz jött: ezt egy ilyen alak valóban nem adhatja meg, akármekkora is az arca.
De ez nem is egy kimondottan "párkereső" oldal, ezért is mertem Veled beszélgetni. (Ismét két lépés hátra az egó védelmében.) 
Most hogy ilyen jól helyretettünk mindent - asszem- megdicsérném a kézimunkáidat! Igazán ügyes kezeid vannak!
(No meg egy előre, hátha mégsem teljesen reménytelen a Zügy.)
Röviden elköszöntem és soha többé nem válaszoltam. Rájöttem, hogy máskülönben nem lesz ennek vége.
És már baromira untam...

1./ A lelki szemetesláda bezárt, nem üzemel, máshová helyezték. (Vagy konkrétabban: Eredj sírj egyedül... de tudod mit? Mosolyogni se gyere vissza.)
2./ Be vagyok oltva nős férfiak ellen (a védettséget - kis túlzással - az anyatejjel szereztem meg... tudjuk.)
3./ Érzelmi ráhatással próbálkozni érzelmek nélkül, az olyan, mint üres üvegből vizet inni. Tuti szomjas maradsz.
4./ Drágább az én időm, energiám és idegrendszerem annál, mint hogy erre a semmire pazaroljam. Ennél a nekem szánt szereposztásnál én tényleg sokkal többet érek.

...inkább horgolok még valamit, vagy kimegyek a kertbe.

Pasik... a legértelmetlenebb lények, akiket a Föld a hátán hord.
Inkább a kutyatartás. Az legalább hűséges...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.