2013. április 2., kedd

Mea culpa




Kedves levelezőpartnereim az elmúlt napokból/hetekből,
ez úton kérek Tőletek elnézést, amennyiben kicsit kurtán-furcsán maradt abba a kommunikáció közöttünk.

Ti aranyos, rendes, intelligens emberek vagytok - én viszont nem éreztem mélyebb indíttatást arra vonatkozóan, hogy bárkivel is szorosabb ismeretséget kezdjek.

Mindazonáltal szeretném, ha tudnátok, hogy nagyra becsüllek Benneteket (L. iránt még lelkiismeret-furdalást is érzek, annyira kurtán-furcsán "léptem le"...), de remélem, hogy megbocsátotok nekem.

...lehet, hogy hülye vagyok, de mégiscsak megbékélek az én furcsa, kissé önző párommal. Hisz ki-ki amilyet szakított, olyat szagol.

És tud ő kedves is lenni.

Főleg, ha a vesztét érzi... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.