2012. december 5., szerda

Első hó Borzasztópusztán

Ma reggel végre volt módom kattintgatni. 


Igaz, a fényképezőgépem annyiban hasonlít hozzám, hogy ő is csak extra mennyiségű Fény hatására képes beindulni...


...és mint tudjuk a Világvége váróktól, igen nagy sötét közelge...


Tehát reggel hétkor még elég keservesen leltük meg a képkészítéshez szükséges fénymennyiséget. 


Pedig akkor is szép volt, sőt, hat után kicsivel, mikor még a táj teljesen sötétbe burkolódzott... tulajdonképp akkor is szívesen fotóztam volna.


Különlegesen hangulatos volt az autó fényszórójától megvilágított fehér út, a két oldalról ráhajló, hótól roskadozó fenyőkkel és gyümölcsfákkal.


De mivel nem áll rendelkezésemre Rizsavi felszerelése (pedig szívesen hátba vágnám érte, na... :D), ezért ezzel kell beérnetek: kora reggeli képek.


Itt, Borzasztópusztán ilyenkor elég nehéz az élet. ...helyesbítek: itt, Borzasztópusztán pénz nélkül ilyenkor elég keserves az élet.


Mert akinek nem gond a fűtés (se), annak nagyon is jó...


Én hajnal kettőig őriztem a Sziesztát, ...mióta itt lakunk, téli éjszakákon a tűz őrzése örökös feladat. 


Egyedül akkor mentesülök ez alól a teher alól, ha van a tartályban gáz, és működik a cirkó.


Most van az, hogy a két feltétel közül egyik se teljesült...


De mégsem vagyok annyira pánikban, mint tavaly ilyenkor. 


Végül is: a tél csak 90 nap... és közben még ilyen szép képeket is lehet készíteni.


Valahogy majd csak lesz.


A cirkóval kapcsolatosan meg én voltam a hülye: nem kellett volna hinnem azoknak, akiknek hittem. Jól megjavították!...


De mindegy, jövő héten talán újra működőképes lesz. Alig 30 ezerért, ha nem lesz egyéb probléma is vele.


Mert jó nekem.


Addig pedig? ...őrzöm a tüzet. Mint az öregek az Ősközösség idején. Akkoriban én már amúgyis Matuzsálemnek számítottam volna.


Ja: akkoriban a vének csak a tüzet táplálták. ...nekem meg menni kell dolgozni frissen, üdén.
Hajráf. Hogy klasszikusokat idézzek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.