2015. december 13., vasárnap

Cső. Görény.




Arra rá kellett jönnöm az utóbbi időben, hogy megnövekedett ápolási feladataim (Anyukámat is többet kell látogatnom, masszíroznom, tornáztatnom, hiába, 85 éves..) elterelték a figyelmemet a saját életem megoldandó feladatairól, és hogy ennek vannak negatív hatásai a családomra, az otthonomra és az anyagi helyzetemre is bizonyos fokig.
Ez utóbbira részben amiatt, mert semmi hangulatom nem volt a maszekoláshoz, részben pedig amiatt, mert nem tudtam a pénzbeosztásra kellő figyelmet fordítani. Kevesebbet főztem, a kész ételek drágábbak (*3 fő) és unalmasabbak is. Egyébként pedig az egész házon egyfajta elhanyagoltság lett úrrá, csakúgy, mint gyermekeim lelkén. Meg is kaptam mindkettőtől a magamét ebben a tárgykörben. Hiába, két (és fél) kamaszról kell gondoskodnom.
A negatív rekord mégis a múlt hét végéé volt, mikor is ismét eldugult a lefolyó, és én vasárnap késő este, a napi nem kevés feladattól hullafáradtan (Csaba után Anyuhoz mentem a nadrágjait felhajtani, mert már nagyítóval sem tud tűbe fűzni a makuladegeneráció miatt.. azután este mosogatás, főzés a népemnek) állhattam neki a lefolyótisztásnak. Éreztem, hogy teljesen kikészültem a két és fél órányi bűzküzdelem során.
Másnap egész nap rosszul voltam, még este is hányingerem volt. Az epehelyem teljesen kipurcant ettől az egésztől.
Aznap este ez a bejegyzés született:

Mindenkitől elnézést kérek a mai kissé kurta-furcsa eltűnésem miatt, de a fürdőszobánk megint "megadta magát". Úgy kezdődött, hogy hajat akartam festeni. Ehhez képest...
Tudjátok, mostanáig én voltam a kínai wc-s néni (Matata Kakiba, álnevén Cső, Görény). Most viszont úgy néz ki, hogy a cirkó meleg víz készítő része is eldugult (jó minőségű kútvíz...) tehát itt állok festetlen hajjal de legalább nyakig sz@rban, meleg víz nélkül.
Na ilyenkor kell bevenni egy felest, orvosilag. 
Egészségetekre!
...
Siker! Feles bent, meleg víz kint! Andris megbütykölte. Hurrá! Csak azért is hajat festek :)) Jó éjszakát!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.