2015. december 13., vasárnap

A keskeny pallón




...a kemo előtti utolsó estén felhívott, és bevallotta, hogy ő azért nagyon fél ettől az egésztől.
Nem igazán értettem a dolgot. Hiszen szemmel látható volt a durva állapotromlás az utóbbi időben. A biztos halál állt szemben a megmenekülés valódi esélyével. Ez az a helyzet, amikor az embernek már tényleg nincs veszteni valója. Ebben a helyzetben a bátorság az egyetlen esély.
- Fogd úgy fel a dolgot, hogy ez az a keskeny palló, amit kértem Neked. Végig kell menned rajta, csak ennyi a dolgod..
...
A kórházban az első reggelen már attól féltem, hogy ott ájul el a sok várakozás közben a folyosón. Közben Kriszti kesergett, ugyanazon, amin én is szoktam: hogy az apukája csak maga elé bámul, mintha feladná az egészet, mintha csak a halálra tudna koncentrálni, a legnegatívabb lehetőség jár folyton a fejében.
- Vedd úgy, hogy kint vagy a mélység felett, egyensúlyozol a pallón. Ott két felé tudsz csak nézni: vagy magad elé, a célod irányába - vagy lefelé, a mélybe. ..Szerinted mikor fogsz hamarabb leesni?

Omega: Kötéltánc



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.