2014. augusztus 1., péntek

Spirifiú

A most következő levélváltás tulajdonképp... kérdéseket hagyott bennem. Kedves és értelmes fickó benyomását keltette... de aztán valahogy, lassan-lassan, elkezdtem másként látni a dolgokat. Napokig őrlődtem magamban, hogy nem én vagyok-e már túl gyanakvó... aztán átdolgoztam levelezésünket a blog számára (kiegészítettem a saját gondolataimmal, amelyek olvasás közben jöttek) és most már 80%-ban bizonyos vagyok abban, hogy megérzéseim helyesek voltak, és a "nem" volt a lehető legjobb válasz.

Köszi a :)-t :) ! Van kedved beszélgetni?

 Lenne, de piszok fáradt vagyok. Holnap megpróbálok korábban ide keveredni. Addig is jó éjt, holnapra szép napot Neked! :)

Kedves Gabi :) úgy láttam, tegnap se sikerült korán idekeveredned :) Mivel foglalkozol, hogy ennyire be vagy táblázva? Levelezhetnénk is, ha Neked nem gond...:)

Szia! Igen, későn keveredek gép elé általában. :) 11-től 18 óráig dolgozok, mire hazaérek, általában este fél 8-8 óra van, vacsi készítés, beszélgetés a gyerekekkel... ez ilyen. Ráadásul vannak időigényes hobbijaim is (tegnap-tegnapelőtt például gyöngyöt fűztem), ...és tulajdonképp nem is tudom, hogy mit keresek én itt :) Egyébként könyvelő vagyok, három nagy gyerekem van, 23, 19 és 16 évesek, a két "kicsi" még velem él. Törökbálinton lakunk egy romos házban, egy nagy, külterületi, elhanyagolt telken, amit imádok. Persze jobban szeretném, ha rendben lenne, de így is imádom. :) ...hobbijaim: természetjárás, fényképezés, horgolás, gobelin hímzés, gyöngyfűzés, bloggerkedés. Nem vagyok nagy sportember, ha mégis mozgásra adom a fejem, az úszás vagy túrázás. ...és szívesen levelezek Veled, ha van hozzá kedved. :) 

 Hogy van-e kedvem hozzá? Ilyen kedves, tartalmas levelet itt még senkitől se kaptam. És ne feledkezzünk meg a 100%-unkról sem! :) (Itt tűnt fel először, hogy valami nem klappol. A gép szerint 68% volt az egyezés. És a „kedves tartalmas” áradozás is gyanakvóvá tett, nem hiszem, hogy más nő nem képes magáról kb. nyolc összeszedett mondatot írni.) Szóval én angolt tanítok és egyéb nyelveket, … Van egy saját kis nyelviskolám, … Saját gyerekem nincs, de van egy 'fogadott' fiam, ….. Egy külterületi parasztházban élek, biotermelést folytatunk. Te hol bloggerkedsz? :)

A biotermelésért kicsit irigykedek, szeretném, ha lenne időm, energiám és segítségem ilyesmire. ...talán majd egyszer teljesülni fog ez az álmom is, ha máskor nem, idős koromban. A blogger.com-on blogolok, leginkább magamról, az életemről, érzésekről, gondolatokról, útkeresésekről... épp mostanában próbálom túltenni magamat az utolsó három év történésein, több-kevesebb sikerrel. Hogyhogy nem alapítottál családot? 46 év alatt nem sikerült olyan szoros kötődést kialakítani senkivel, hogy ez beleférjen? 

Ha a gyerekekre gondolsz, akkor nem olyan egyszerű a képlet. Ha a papa-mama-gyerekekre, akkor még kevésbé. De hát Neked magyarázzam? Gondolom az utóbbi 3 év történései alatt épp ezt értetted... Ha fájó, akkor nem kérdezek róla. Egyébként lélekgyógyítással, kapcsolatterápiával, krízisintervencióval is foglalkozom, meg nagyon sok ehhez hasonlóval. (Ez volt a második gyanús pont. Valaki 46 éven keresztül úgy tudott élni, hogy sosem tudott elköteleződni? És ő akar engem kapcsolatgyógyítani – magyarán manipulálni?) Biotermelés? Nem egyszerű dolog... de lehet hogy nem kell megöregedned hozzá, hoogy megkaphasd! :) (Mézesmadzag, nem bekapni)
 Hogyan nézhetem meg a blogodat? :)

Oké, megmutatom, de elöljáróban annyit hadd mondjak: az elmúlt három évben volt egy kapcsolatom, egy nálam jóval idősebb férfival, akit nagyon szeretek, tisztelek és főleg sajnálok, de be kellett látnom, hogy ez nekem nem jó.. így aztán nagy nehezen rászántam magam a szakításra. Persze ettől még rosszabb a hangulatom, még jobban sajnálom őt. (Ha őszinte akarok lenni, én megkönnyebbülést érzek, hogy legalább a szabadságomat visszanyertem, (ha már a boldogságom sosem volt fontos..) de őt sajnálom, egy makacs, okos öregember, aki soha, senkit, semmit nem tudott elengedni..)Tudom, hogy a pokolba vezető út is sajnálattal van kikövezve, persze.. de azért ennek megvannak a maga nehézségei. Ezért is írtam, hogy nem tudom, mit keresek itt. Mostanában egyre inkább úgy érzem, hogy nem kellene addig kapcsolatot keresnem, amíg nem érzek rá kellő nyitottságot. De lehet, hogy már sosem leszek eléggé nyitott, az ember idővel a kudarcok hatására ezen a téren bezárul. :) ...nekem volt egy 16 évig tartó párkapcsolatom, ennek "termése" a két "kicsi". Mai ésszel talán nem vállalnék gyereket, de huszonévesen ez nem is volt kérdés. Ha nem lett volna ennyire keserves anyagilag, nem is hárman lettek volna.. én nagy családról álmodtam a lelkem mélyén - unalmas volt egykének lenni. (Persze, annak is megvoltak a maga előnyei, főleg az anyagiak terén.) A válság aztán az én családi életemet is tönkretette. Ami egyébként előtte sem volt jó, ez tény. Azóta egyedül küzdök, túléltem pár végrehajtást és egy gyomorfekélyt, és lassan-lassan kezdenek egyenesbe fordulni a dolgaim. A nagybátyádat (azt írta az adatlapjára, az anyagiakról szóló rovatba, -nyilván viccnek-, hogy egy ismert bankvezér a rokona) rühellem, már bocs, hogy ezt így írom :) de akadjon a torkán keresztben minden olyan falat, amit a devizahitelesek vérén vehet magához. Az orvos vegye ki neki húszezerért darabját. ...no, még mindig érdekel a blogom? Azt hiszem, most jól bemutatkoztam :D
http://viharesnapsutes.blogspot.com

Két tanuló között írom ezt gyorsan: de igenis, nyitott vagy, az igazira mindig nyitott az ember...:) És igen, jól bemutatkoztál: szeretem a temperamentumos nőket! :) Mennyire volt öreg a csóka? (Nem csóka. Ember. Aki spirinek akar látszani, az megbecsül másokat.) A bölcs lélekről szóló 9 pontot Te állítottad össze?  (Öregem, ez százéves anyag.. Te kis spirike, még sose láttad? Most jöttél a falvédőről?) Én már vagy 20 éve tudom, hogy az vagyok. Mellesleg mind a 9 pontod tökéletesen illik rám. Volt egy olyan érzésem, hogy Te spiriuális vagy, de hogy ennyire!...:) Azt hiszem, sok megbeszélnivalónk lesz! Talán át kéne térnünk a skypera :) Amúgy kell Neked egy bölcs lélek társnak? :)

67 éves szegényem... hosszú történet. És nem vagyok eléggé spirituális, mert nem tudtam meggyógyítani a lelkét. Pedig elvileg Gyógyító lennék, vagy micsoda. :( Én is tudom magamról, hogy "öreg" lélek vagyok, valahogy mindig is tudtam, aztán egyszer olvastam valahol, hogy a leszületések számától függően lehet valaki már egészen fiatalon is "öreg" lélek. De a 9 pontot nem én állítottam össze. Facebook-on találtam, onnan mentettem át a blogomba, mert nagyon találónak éreztem. :) Igen, azt hiszem, jó lehet egy másik bölcs lélekkel társulni.:) (Mondom, bölccsel..) Viszont nem vagyok skype-olós típus, pár próbálkozásom volt vele, de nagyon természetellenesnek érzem. Mit szólnál a telefonhoz, mint következő lépcsőfokhoz? 

Rendicsek, de nekem feltöltőkártyás van, nem sok percre lenne elég :) (Állj. Véletlenül nem saját iskolád van? És nem telik telefonra??)
30-as vagy? (Most ezt mi a f@szért kérdeztem meg? Lehet hogy 30-ast ingyen hívok, de nem nekem kell telefonálgatni. Én a nő vagyok…)
20-as
(Isten ujja. Még képes lettem volna felhívni.)
van csak hangos skype is :) (NEM AKAROK SKYPE-OLNI. Fogod?)
És milyen típusú Gyógyító vagy? - Lehet hogy a Gyógyítónak is szüksége van gyógyítóra? (Nem, kisfiam. Második próbálkozásod is zátonyon landol. A Gyógyítónak nincs szüksége rá, hogy őt manipulálják. Miért van az, hogy minden férfi, rögtön a legelső pillanattól, irányítani, manipulálni, befolyásolni akar?Elfogadás és szeretés helyett? Ezek TÉNYLEG nem értik a lényeget???)

A Gyógyító honnan jön? INFP személyiségtípusom van. Ezért irkálok össze-vissza minden hülyeséget. Mert a Gyógyítók grafománok. :) ...egyébként nem, nincs szükségem gyógyítóra. Vagy meg tudom magamat gyógyítani, vagy a Jóisten se gyógyít meg... mindenki más csak segíthet (vagy gátolhat) de az utat egyedül kell megtennem. :) Azért ne aggódj, szépen haladok. És igen, szívesen vennék egy kellemes útitársat. 
http://lelektanitipusok.net/tipusok/nf/infp/jellemzes
Ez ugyan benne van az én blogomban is, az elején valahol, de jobb, ha itt nézed meg. Kíváncsi vagyok a Te személyiségtípusodra :)

Még nem mentem el arra a linkre, csak hirtelen, ami beugrott: számomra természetes, hogy a gyógyítás szón azt értem: segítés a gyógyulásban. Másképp hogy lehetnél Te is Gyógyító? ..... Nagyon örültem, amikor azt írtad, hogy készen állsz a következő lépcsőfokra :) Mit szólsz a javaslatomhoz? (Azt, hogy erőszakos alak vagy? Rám akarod erőltetni a magad elképzelését, rögtön az első két percben? …á, inkább semmit.)

Megjöttem :) Mit értesz azalatt, hogy kellemes útitárs?

Hogy mit értek az alatt, hogy kellemes útitárs? Olyasvalakit, akivel kellemes együtt lenni a mindennapokban. Aki egyenrangú társként kezel, kölcsönösen tiszteletben tartva egymás személyiségét. (Nem kezel nevelendő kishülyeként, mert ha valamiből, ebből így az elmúlt évek tapasztalatainak fényében végletesen elegem van.) Akivel szeretetteljes kapcsolatot tudunk kialakítani. Akivel mindketten elkötelezettek tudunk lenni ez iránt a kapcsolat iránt. Akivel közös célokat tudunk meghatározni és akivel közösen tudunk ezekért tenni is. ...visszaolvasva ezeket, lehet, hogy örökre egyedül maradok. Egyre nagyobb esélyét látom a dolognak. De sebaj, egyedül is szép az út. Legalább nem árnyékolja be semmi a kilátást. :)

Nem hiszem, hogy ennyire borúlátó lennél :) Ezeket kisujjból prezentálom Neked. (Bírom, milyen szerény vagy… )Ugyanis én is hasonlót keresek. Persze az én szóhasználatomban ez több mint 'kellemes' :D (Oszt mégse sikerül megugranod a lécet. De még tisztában se vagy vele, hogy el se látsz odáig…)

Visszaolvasva, amiket írtál, ezek az abszolút minimumai egy normális párkapcsolatnak! Mégsem találtam még én sem ilyet. Természetesen én is prímán érzem magam a saját társaságomban, de egy Igazi társ az szerintem egy magasabb szint :)

(Elég ebből..) Tudod, nem hiszem, hogy Te lehetnél az... minden nagyrabecsülésem mellett, úgy gondolom, hogy nem vagyunk egymás mellé alkalmas társak. Ezért további eredményes társkeresést, sok szép élményt kívánok Neked az Úton. Minden jót. :)

Uúh, ez nagyon hirtelen volt! Kérlek, tedd meg nekem, hogy elmagyarázod, miért jutottál erre a következtetésre? Valami bántót írtam talán?
Bevallom, mérhetelenül megörültem, hogy magamhoz ennyire hasonló embert találtam! (Kisapám, köszönőviszonyban sincs egymással a jellemünk.. Te egy erőszaki vagy.)  Elolvastam az INFP-k jellemzését is, és szinte teljesen rámillik. Két ilyen típusú ember együtt szerintem nagyon jó :) (Egyáltalán, elolvastad a címet az oldal tetején? El kell végezni a tesztet, hogy megtudhasd, hogy melyik típus vagy. Ha meg nem érdekel, akkor írd meg. De ez a szöveg így… gáz. …Neked? Diplomád? Khmm..)


Nem tudom... nem akarlak megbántani semmivel, nem annyira vészes az egész, inkább csak apróságok, megérzések... nem hiszem, hogy értelme lenne itt taglalnom, hogy miért nem. (Ha a fenti észrevételeket megírom, három hétig fogunk veszekedni. Ismeretlenül. Mi lenne, ha találkoznánk? Vér folyna? …jobb elkerülni a hatalmi harcokat. Bye-bye, baby.) Így döntöttem, és kész. ...ha meg szeretnéd tudni, hogy melyik típus vagy, akkor végezd el a személyiségteszteket az átküldött linken. :) Jó éjszakát.


Pápá, Te Kis Drága, ha esetleg mégis ide keverednél (erre nem sok esélyt adok, nem vagy Te olyan elmélyülős típus) legalább választ kaphatsz a kérdésedre. Ha egyáltalán. Csóközön.

2 megjegyzés:

  1. Gabika Drága.
    Szerintem valakit nagyon elküldtél a bányába dolgozni.
    Valószínű nem mostanában látja újra a napot.
    Tetszik amit írtál.
    Puszika. Barátod.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Vilmos, hidd el, hogy nem volt szándékomban ilyesmit tenni. Csak hát... grafomán alak vagyok. Ez a kockázata a velem történő megismerkedésnek. Bárkiből egy egypercesem főszereplője lehet. És nem biztos, hogy abban a nexusban, ahogyan ő azt elképzeli a magáról alkotott kép alapján. De hát a blogolás már csak ilyen. Szubjektív műfaj. Puszillak.

    VálaszTörlés

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.