2012. július 16., hétfő

Napraforgók


Tegnap muszáj volt eljönnöm, hiszen nem járja, hogy három-négy napig még csak haza se látogassak. Várt egy halom szennyes ruha, egy műanyag doboznyi kókadó kaktusz, amit a múltkor vettem a Vaterán, szomjas szobanövények, és a hűtő is tisztaságért sóhajtozott.


...mikor leszálltam a villamosról, kellemetlen meglepetés fogadott. Juci néni bal hátsó kerekében alig volt levegő. Tehát irány a benzinkút.


Menet közben (hülye dolog, de én ilyen vagyok, mit csináljak?) azon izgultam, hogy fog-e még menni nekem ez a mutatvány, merthogy száz éve nem csináltam.


Azért a kútkezelőt elintettem (gyakrolásra fel!), és nekiláttam. :)


Később, mikor megálltam a kútnál, hogy hozzak haza ivóvizet, elgyönyörködtem a napraforgótáblában az út túloldalán. Aztán eszembe jutott, hogy van nálam fényképezőgép, és bevetettem magam a zöld-sárga dzsumbujba. 


Nagyon jó volt, csak mászkáltam és kattintgattam... ez a szabadság-élmény, amit olyan nagyon szeretek.


Innentől kezdve nem volt megállás :)


Ugye, milyen érdekes egy napraforgótányér közelről?


Katonás sorokban álltak a napraforgók, nehéz fejét már sok lehajtotta...


Hátat fordítottak nekem... :)



Rengeteg darázs és méh gyűjtögette szorgalmasan a nektárt róluk...


És katicák kerestek menedéket a zöld sűrűben.


Néha párosával...


Mikor a napraforgókat meguntam, észrevettem az út szélén, a közeli kerítés mellett őt is, ahogyan szorgalmasan dolgozik...


Vasvirág, ugye? :)



Az út túloldalán pedig a pipacs tokjaira lettem figyelmes a vad tátika zöld-sárga háttere előtt. 


Nagyon szépnek találtam. A darazsak megjelenése csak hab volt a tortán. :)



Alakul a rovarfényképészet, ezt örömmel tapasztaltam.


Több kép is egész jól sikerült, mint pl. ez is, ahol látni ahogy szívja a nektárt. Pedig folyton mozgásban volt.... Így gyúrok a pillangófényképészetre, mert amióta Zsu mondta, hogy azt nehéz, minden vágyam, hogy egyszer sikerüljön egy szép pillangót lefotóznom. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.