2016. január 15., péntek

Magyarázkodós

Hogy mit remélek?

Semmit.
Különben másképp lett volna. Ha valaha, bármit is reméltem volna.

Csak akartam, hogy tudd, hogy.. hogy..


...nem hagytalak magadra, csak nem raboltalak el az életedből...

Lehet, hogy megtehettem volna, és boldogok lettünk volna.
Lehet, hogy egész életedben visszavágytál volna bele.
Lehet, hogy nem tehettem volna meg és belepusztulok.
Lehet, hogy nem tehettem volna meg, és örülnék neki.

Az esély a pozitív kimenetelre 25%. Nem több.

Tény, hogy időről-időre eszembe jut. Sok víz lefolyt azóta a Dunán, mégis néha az eszembe jut.

De attól még csak 25%.

Hidd el, így szép, ahogy van. Gyönyörű emlék, így, ilyen suta-semmilyen módon.

Nagyon szeretlek.

Távolról.

És már az angolt is felejtem.


"Hullámok nyomokat temetnek
Homokban nyoma sincs neveknek"

Elton John: Nikita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.