2017. december 27., szerda

Utókarácsonyi elköszöngetős

...Ez úton kívánok utólag is, no meg előzetesen is minden szépet és jót, békét és szeretetet minden kedves Olvasómnak. Legalább Nektek legyen.

Egyúttal, sajnos, el kell keserítsem mindazokat, akik eddig szívesen olvasták itt kóbor gondolataimat.
Ugyanis... túl sok a támadás mostanában. Túl sok, és nem adhatok több támadási felületet.

Ezen a téren ugyanis volt itt minden... még egy kicsivel annál is több.
Még nem is tudtam mindent, mikor megírtam legutolsó bejegyzésemet, arra döbbentem rá, hogy ebben olyan mélységek vannak, amitől sebezhető vagyok. Mélyen.. igazán.
És nem tettem közzé.

Ráadásul kiderült számomra, hogy az én drága exem nem csupán a képküldésben és a fészbukk feltörögetésben, meg kedves ismerősök letiltásában jeleskedik, hanem az email fiókjaimban is szabadon garázdálkodik.
Tegnap kaptam néhány tippet, hogy hogyan tudnám mindezt megakadályozni.
Azt hiszem, hogy itt az ideje az adatvédelem komolyan vételének.
Világ szégyene meg három nap, hogy ezt nem holmi ismeretlen támadók, hanem olyasvalaki miatt kell megtennem, aki állítólag szeretett.

Mindenesetre, ahogyan tegnapi kedves beszélgető partneremnek mondtam: mostantól a C meghajtónak írok.

Wham: Last Christmas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.