2016. május 15., vasárnap

A szivárvány alatt

...mikor felhívtam Csabát, el szerettem volna neki mondani, hogy mi szépet fotóztam, és ő izgatottan csak annyit mondott: most nem ér rá, én is menjek, fotózzak, mert gyönyörű a szivárvány...
- Én már lefotóztam, itt már nem is látszik - mondtam kellemesen meglepődve.
- Itt most a legszebb, megyek is, fotózom, majd később beszélünk!
- Persze, menj csak! - feleltem örömmel, és arra gondoltam: csak nem véletlen, hogy ez a kapcsolat minden nehézség ellenére már öt éve tart.


Bizonyos dolgokban mi nagyon is hasonlóak vagyunk.

(A szivárvány alatt pedig felhő-kutya van. Vagy cápa. Valami.)






Somewhere over the rainbow

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.