2013. május 2., csütörtök

Dózis



...tehát, az már biztos, hogy a Maltofer 2*20 cseppje nem volt elegendő az állapotom szinten tartására. Amellett tovább romlott a vérképem, az erőnlétem... minden.
Az Aktiferrinből eleinte 1 kapszulát szedtem, és ennél már egyértelműen megfigyelhető volt, amit a vasfelszívódási teszt is kimutatott: a kapszula bevétele után mintegy fél órával felfrissülök, és bírom a "gyűrődést" délután valameddig. A délután valameddig három óra volt eleinte, aztán ez lassan mintha kitolódott volna négy-öt órára... de tovább nem akart javulni, és reggelenként, ha a tükörbe néztem, szinte megijedtem a visszanéző, fehér szájú, lisztes fejű vén zombitól. Már megfordult a fejemben, hogy növelni kellene az adagot, de a tudat, hogy ennek a gyógyszernek darabjában 113 mg vas van, ami nem kevés, hááát... visszatartott a kísérletezéstől.
A vasárnapi gyógyszerelfelejtés következményeképp estére már úgy éreztem magam, mint akire nyugodt lélekkel feladhatják az utolsó kenetet... persze az este bevett gyógyszertől valamelyest magamhoz tértem, és sokat tépelődtem a dolgon. Végül abban maradtam magammal, hogy megduplázom a tétet. Mit veszíthetek? Csak a láncaimat...
Hétfő óta napi két kapszulát nyomatok. Azóta még a kollégáimnak is feltűnt a változás. Nincs nyitott szemmel alvás, extralassú mozdulatok... igen, érzem, hogy ez így jó. Elolvasva újra az útmutatót, látom, hogy még három kapszuláig is növelhetem az adagot... asszem, egy időre megkockáztatom. Rákaptam, mint a cukorkára. Jobb, mint valami speed anyag. :)


http://www.hazipatika.com/gyogyszerkereso/termek/aktiferrin_lagy_kapszula/24

Persze, ez csak tüneti kezelés.
Az okra mostanában még tippjük sincs a dokiknak. Az egyik kapszulaendoszkópiát javasol, á 280 ezer forintért (nem tudja szegény, hogy nekem csak hiteleim vannak, megtakarításaim már rég nincsenek), a másik, a pénztárcámra figyelemmel, be akar engem nevezni SZTK alapú CT vizsgálatra - alig fél év várakozási idővel alighanem el is juthatok rá. Végül is, amíg van Aktiferrin a gyógyszertárban, addig ráérek. Legfeljebb nekem fog dolgozni egy kisebb gyógyszergyár.
A leginkább reális - és pont ezért leghajmeresztőbb - ötlet, hogy akkor mégiscsak keressek fel egy haematológust...
Több se kellett nekem, összeolvastam az interneten mindenfélét a csontvelő-mintavétel szépségeiről. Utána két éjszaka nem tudtam aludni. Pedig az "csupán" egy vizsgálat.
...
Most itt tartunk, végzem az előírt egyéb vizsgálatokat, és zabálom a vasat.
...
Ja, még egy bizarr dolog: a tüneteim (fáradékonyság, feledékenység, hajhullás, körömrepedezés, atipikus szinuszritmus "fáradt szív" érzéssel) közé keveredett egy új, meglehetősen fura és nem is túl gusztusos szokás.
Olvastam, hogy a vérszegények fura dolgokat (pl. földet) esznek.
Hát én nem.
Én újabban a saját ujjaimat rágom.
Soha nem rágtam a körmömet, vagy szoptam az ujjamat, mióta az eszem tudom.
De az ujjaimnak vas íze van. És az finom. (Pedig nem vagyok egy Alkonyat-rajongó...)
...
Nagyon gáz. Legalább annyira, mint a többi tünet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.