2019. május 22., szerda

Virgo (Merkúr a Mérlegben) 2.

Igen, viszonylag hamar azonosítottam magamban a tényt: Róbert Gida igazi merkúri típusú ember.
No én meg nem.
Sőt.
Vénuszi típus lévén, a Mars típust kedvelem a legjobban.
Ez egy dolog - de ennél is komolyabb akadály számomra ebben a kapcsolatban az úgynevezett "vicceskedés".
Mármint, hogy én egy hiú dög vagyok, semmit annyira nem utálok, mintha nevetség tárgya vagyok, pláne ha olyan életterületemmel történik mindez, ami számomra fontos/érzékeny.
Vénuszi lévén, ilyenek a szerelem és a szexualitás; no meg az öregedéssel kapcsolatos kérdések területei.
Teljesen nyilvánvaló, hogy egy merkúri típusú ember képes ezekből is viccet csinálni - s még hihető is, hogy számára ez a problémák feldolgozásának bevett módja; hogy nem is gondolja komolyan; olyan véres súllyal bizonyosan nem, mint ahogy a másik oldalon ezeket fogadják.
Ma már, ismerve mindezekről a véleményemet, óvakodik viccelődni ezeken a dolgokon - de immár rég késő; én gondosan ügyelek arra, hogy a legkisebb támadási felületet se adjam ezekben a tárgykörökben - inkább kerülök minden, ilyen irányú kommunikációt.
...igazából csak azokat a témákat, amik valóban fontosak lennének számomra.
Ne aggódjatok, pénzügyi tanácsadással napi szinten szolgálhatok ebben a kapcsolatban :) ...de mit is várhatunk egy embertől, aki merkúri típus, és bár Mérlegben tanyáznak a bolygói számosan, mégis egy Szűz?
Azoknak csak a bevétel számít, nincsenek érzelmeik.Vagy legalábbis csak nagyon szűk tartományban képesek érezni.

Van viszont valami, ami fölött régóta értetlenül állok.
Az eredője valahol ott van, hogy ha mindez így tételesen igaz, akkor mégis, mifenyőért nem hajtom el a francba?
Lehet ezt a gyerekekre fogni, de nem lenne teljesen igaz.
Ugyanis minden különbözőség ellenére van bennünk valami nagyon hasonló. Valami, ami miatt mindenek ellenére tényleg testvérnek érezhetjük egymást.

Valahogy úgy érzem, hogy ennek az eredőjét a születési képleteink értelmezésében kell keresni. Sajnos nem vagyok elég jó asztrológus, mégis, mikor megláttam - egyszerűen a bolygók elrendeződését az asztrológiai ábrán - valami furcsa hullámban öntött el az az érzés, hogy én ezt ismerem. Hogy ez az enyémmel rokon. Hogy a két képlet egymásnak megfelelője, tükre, kiegészítője ...nem tudom, hogy magyarázzam el. Nem is értem igazán.

De dolgozom a megfejtésen.


       Ez - mint tudják az ismerőseim -                          Ez pedig az övé:
        az én születési képletem:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.