2013. június 3., hétfő

Tervecskéim a hétre

(Kész a diló sapi. Nekem tetszik. Lehet, hogy kell még egyet horgolnom... :D)


...tehát, úgy döntöttem, hogy a következő napokat a kreativitás jegyében töltöm. (Létre is hozok egy ilyen címkét itt is. Az oldalakat meg megszüntetem. Semmi értelme azoknak így. Szóval blogszerkeszteni is fogok. :D) Rengeteg tervem van arra vonatkozóan, hogy mi mindent szeretnék befőzni, eltenni, elkészíteni, megcsinálni. Ha csak a fele sikerül, már jó. :))

Ami minderre módot ad, a legfontosabb: jövő hét hétfőig SZABADSÁG!!! :))) Bal félteke, pihenő. Jön az ÉN időm. :D

George Michael: Freedom
(Régi dal egy régi kedvenctől)

(Még az se lohaszja le a lelkesedésemet, hogy pocsék idő van, fúj a szél, hideg van, és rekordmagasságú vízállás várható. ...sőt, ez utóbbiról nekem is a fényképezőgép jutott az eszembe... mostanában úgyis mellőztem.)

Amúgy nagyon rám fér a kikapcsolódás.
Az utóbbi időben megint rosszabb passzban vagyok.

Ma végre sikerült beszélnem a dokival, aki azt ígérte, hogy a 24-i héten sorra kerülhetek. De előtte még telefonálnom kell.

Egyszer csak eljutok a vizsgálatig...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.