2024. augusztus 15., csütörtök

Önkínzó gondolatok

 Nem elég a bajom, még azzal is szoktam tetézni, hogy mantrázom magamban, hogy mi mindent nem bírok...

Ma végre hókon csaptam magam ezért: már muszáj volt megtennem, elviselhetetlen dolog, folyton az elmúláson, az itt fáj-ott fáj nyavalyákon meg a mit nem bírokon pörögni.

Ráadásul teljesen igazságtalan.

Sosem volt még ennyi ügyfelem, ennyi megfelelési kényszerem. Talán a Faktor volt hasonló, de még ott is kevesebb volt a megfelelési kényszer.

Itt, most, rengeteg van.

És augusztus van, amikor is más években is pihennem kellett. Ilyankor, 40 fokban, nem fog az agy, a legegyszerűbb meló is kétszer annyi időt/energiát vesz ki az emberből.

És nem egyszerűek vannak... egyáltalán nem.

Félek is a téltől, meg a betegségektől - talán az fog enyhíteni ezen, hogy az idei évben azért sokkal többet kényszerültem már kint tölteni a kecskefejés miatt; s ez - bár a kezemnek nem használt, de a D vitamin pótlásnak mindenképpen. 

De most megint nehezebb.. minden.

K.csög ügyfelem pl.. tartozik 250 ezerrel; utalni nem, de mikor minden hatóság a nyakára jár, akkor persze segítséget kér...

Ütném. Megint felborította az eltervezett ütemtervet; a lelkierőt, mindent.

Nem, nem én vagyok a gyenge, az öreg, meg a vén.

A feladatmennyiség embertelen.

Azért a kis megélhetésért. 

Hogy legalább egyhelyben maradjunk, ne menjünk hátra.

Megint a harag szintje... igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.