2023. július 27., csütörtök

Sensual

 Jelen bejegyzésem érzékeny lesz, mint a téma, melynek feldolgozásával nem hagy békén szegény Segítőm; a múltkor kártyát vetettünk nekem és Robinak; mely kártya mindent is elmondott a kettőnk kis mineknevezzelekjéről; s az én szépséges jövőm egyébként és Robertótól teljesen függetlenül (sőt ellenében) a kirakósban mint virágba boruló rózsabokor szerepelt.

Ezen szegény barátném fellelkesedett, és ma is három órán keresztül arról győzködött, hogy ne zárjam el magamat az esetleges boldogságos új kapcsolatosság lehetőségeitől - mikor ilyeneket mond nekem valaki, erős hideg fuvallatokat érzek a szakrális csakra tájékán; felrémlenek holmi homokdűnék is a lemenő nap narancs fényében ("Góbi-sivatag" - villant belém a szó, amit Robertonak ecseteltem a múltkori nőgyógyászati látogatásom kapcsán; mikor is a doki valami folyást vélt felfedezni, de tuti csak álmodta, vagy méginkább jutalékot kap a gyógyszerfelírásért, nem folyik ott a világon semmi. Még a dűnék homokja se.)

Góbi sivatag. Igen. És akkor jön itt nekem szegény barátném ilyenekkel, hogy "ha el tudnád engedni az ellenérzéseidet" "ha nyitott maradnál a lehetőségére".

Elmondtam neki, amit a Galambnak is, hasonló, bár kevesebb pátosszal előadott monológjára, mely szerint voltam én húsz éves is. Fiatal. Egész szépnek mondható. Meg okosnak. Olyan eleje fajta leányzó. 

...és már akkor se sikerült.

Akkor most, vén p.csa létemre, minek erőlködjek?

Jó dolog a nyitottság, igen. De fájdalmakkal, azok lehetőségével jár.

Én végignéztem Anyám utolsó 30 évét.

Ahhoz képest, hogy honnan indult, mennyi szenvedést, nélkülözést kellett átélnie, nagyon messzire jutott. Szolid jómódban élt az én szegény anyám élete utolsó évtizedeiben. Szolid, maga teremtette jólétben.

És egyetlen percig nem tudta ezt értékelni, annyira lefoglalta az afelett érzett fájdalom, hogy neki nem sikerült egy normális társat kifognia.

Én akkor már egyszer megfogadtam, és a Roberto mellett átéltek csak megerősítettek ebben az elhatározásban: én nem fogok emiatt nyavalyogni. Nem vagyok hajlandó többet férfi miatt szenvedni. Egyik sem érdemel még egy elmorzsolt könnycseppet se, nemhogy azzal mérgezzem a lelkemet-testemet reggel, délben meg este, hogy melyiknek, miért nem kellettem.

Tulajdonképp ennek a megerősített fogadalmamnak köszönhetem, hogy még élek. Hogy sikerült megtanulnom, hogy az életnek ez csak egy szelete; ötvenen túl kifejezetten KIS szelete; és hogy ezen kívül rengeteg örömforrás van még a világban, meg feladatok, célok, amik miatt igenis, érdemes élni.

És akkor jön nekem ezekkel a rózsás, bokros.. felbokrosodásokkal. MNB jelentés kellős közepén.

Mint tudjuk, a rózsa tövises növény, a szerelem meg szenvedős - és van, amiből az ember lányának így ötven felé, hazafelé már pont elege van.

Tantric Music Arabic Tantra Sensual Meditation Relaxing Spa ,Sleep Background


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.